1 uur geleden
We hadden van te voren afgesproken dat saar het meeste zou doen voor het kind. zodat ik er een beetje in kon groeien. Maar ik zou zorgen dat zei geen huishouden hoefde te doen. zodat ze zich kan focusen op het kind. En ook hadden we afgesproken dat als zij naar zweden wou verhuizen want dat wou ze ook heel graag dat ze gewoon mocht gaan. Dit had ik nog niet in het eerste bericht gezegd denk ik. Maar Dat is nu ook een dingetje geworden wat het eerst niet was. En daarom snap niemand er ook van waarom het nu zo is. want alles is zou zo gaan dat het het beste voor saar en de kleine zou gaan. en we zouden ook extra hulp van buitenaf krijgen. en eigenlijk hoefde we ons geen zorgen te maken. En we denken ook dat het omslag punt was dat ik last van mijn nek kreeg. want toen had ik tegen haar gezegd ik heb last van mijn nek en dat is hopelijk morgen voorbij net zoals altijd. maar dat bleek dus uiteindelijk een maand te duren. en toen had ze boze berichten gestuurd naar mijn moeder, mijn vrienden en denk ook de verloskundige dat ik helemaal niks wou doen voor het kind. omdat ik niet iets op kon halen via marktplaats.
Maar ik heb zelfs de wedstrijd waar ik een helm voor gekocht had en een heel jaar naar uitgekeken had niet mee gefietst die in ter apel. En toen is het contact steeds moelijker gegaan en kon niemand meer iets goeds doen.
En ja ik zou ook tegen mensen zeggen je moet er toch voor gaan of je bent een klootzak. En ik baal enorm dat ik nu het nu niet gaat zo als afgesproken. maar nu dat mijn gevoel zo hard kapot getrapt is wil je gewoon niks meer. en de motevatie is op. Maar ik hoop wel dat saar nu de hulp gaat krijgen van instanties en dat het goed komt met saar en de kleine. als is dat zonder mij.
En ik hoop dat jullie mijn eerlijkheid erover kunnen waarderen ookal is het niet het gene wat je wil horen. Want ik had het heel graag anders gezien en er met de OBT een extra groot feestje van gemaakt.
Maar ik heb zelfs de wedstrijd waar ik een helm voor gekocht had en een heel jaar naar uitgekeken had niet mee gefietst die in ter apel. En toen is het contact steeds moelijker gegaan en kon niemand meer iets goeds doen.
En ja ik zou ook tegen mensen zeggen je moet er toch voor gaan of je bent een klootzak. En ik baal enorm dat ik nu het nu niet gaat zo als afgesproken. maar nu dat mijn gevoel zo hard kapot getrapt is wil je gewoon niks meer. en de motevatie is op. Maar ik hoop wel dat saar nu de hulp gaat krijgen van instanties en dat het goed komt met saar en de kleine. als is dat zonder mij.
En ik hoop dat jullie mijn eerlijkheid erover kunnen waarderen ookal is het niet het gene wat je wil horen. Want ik had het heel graag anders gezien en er met de OBT een extra groot feestje van gemaakt.