Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Belangrijke teleurstellende update over mij.
(8 uren geleden)Veloquest schreef: En ja ik zou ook tegen mensen zeggen je moet er toch voor gaan of je bent een klootzak.
Dat hoor je mij zeker niet zeggen.
Het gaat meer hierom:

(6 uren geleden)Gideonaut schreef: als voormalig kind van een vader die er geen zin in had om vader te zijn

Ik geef niets meer om de moeder van m'n kind. Ik heb zeker ook fouten gemaakt in die relatie, en ga dus de schuld echt niet 100% bij haar leggen, maar wel voor 50%, en wat mij betreft is die band niet reparabel. Nooit. Als we samen geen kind hadden zou ik niet meer voor haar doen dan "hoi" zeggen als ik haar tegen kwam, en misschien zelfs dat niet. Maar we hebben een kind samen, dus kom ik er niet onderuit dat ik respectvol met haar moet communiceren, moet accepteren dat de opvoeding niet volledig gaat zoals ik graag zou willen (dat is overigens wederzijds) en dat ik bijvoorbeeld ook niet vrij ben om te verhuizen.
Als mijn zoon vertelt dat hij iets leuks met zijn moeder gedaan heeft, dan moet ik me daar een beetje in inleven zodat ik blij voor hem kan zijn, niet gespeeld dus, maar dat ik écht blij kan zijn omdat hij iets leuks ondernomen heeft met zijn moeder.
Op dit moment heb ik regelmatig gesprekken met een vrouw die ik niet haat, maar die wel gedrag vertoont dat ik goed ken en waar ik me ieder gesprek opnieuw wel weer aan stoor, over de middelbare school waar ons kind straks naar toe gaat. Da's echt niet m'n hobby.

Degene die het meeste lijdt onder strijd tussen ouders is het kind. Als je je sperma ergens deponeert draag je mijns inziens verantwoordelijkheid voor wat er daarna ook mee gebeurt, tenzij er "Spermabank" op de deur staat. Zeker als je daar afspraken over gemaakt hebt.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }

Berichten in dit topic
RE: Belangrijke teleurstellende update over mij. - door 365cycle - 3 uren geleden

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
Foto's zonder verhaal
SnoekL#35 — 11:06 PM
Medeliggers onderweg
Een 3L71 zal vast we...melle z — 10:42 PM
Medeliggers onderweg
Vandaag om 15.10 uur...GertBr — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
Ik vind het een pe...365cycle — 10:19 PM
Medeliggers onderweg
Mist alleen de rengd...melle z — 10:14 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Als er bij jou nog...Gideonaut — 10:09 PM
Medeliggers onderweg
groene Saab 96 V4 ...365cycle — 08:31 PM
Als er bij jou nog i...365cycle — 08:29 PM
Belangrijke teleurstellende update over...
En ja ik zou ook t...365cycle — 08:26 PM
Was ik mee bezig, he...Gideonaut — 08:16 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Vandaag ben ik niet ...Willeke_IGKT — 08:05 PM
Mn hotspot die ik ...Hardloper — 06:36 PM
Mn hotspot die ik on...Gideonaut — 05:30 PM
Heftig, als voormali...Gideonaut — 05:07 PM
We hadden van te vor...Veloquest — 02:55 PM
Medeliggers onderweg
Ik kwam vanmorgen ee...melle z — 02:43 PM
Medeliggers onderweg
Wat heeft J. nou wee...LigfietsWilsum — 01:23 PM