(1 uur geleden)TimSch schreef: Dank alle deelnemers! We hebben genoten!Het was zeker tof, ouderwets gezellig! En het was ook een hele mooie route, ik kon op Komoot mooi zien wat ik gezien zou hebben als het niet zo mistig was
De terugweg was bar: Ik kwam een thermometer tegen die -6 aangaf, zeker in de Flevopolder was het spekglad en op sommige stukken nog flink mistiger dan tijdens de OBT. Hoop dat iedereen veilig thuis gekomen is!
(6 uren geleden)SnoekL#35 schreef: Volgend jaar hopelijk (flink) wat meer zuidelijker, dan kom ik ook nog eens mee Oliebollen.Daar kunnen we je wel aan houden denk ik, want het is flink Zuidelijker (maar dat is ook niet zo moeilijk, want er gaat niets boven Groningen
)(1 uur geleden)Hardloper schreef: En anders organiseren we eventueel gewoon een kleine intieme alternatieve oliebollentocht.Wat mij betreft liever niet, of in ieder geval niet op/dichtbij dezelfde datum. Het kan zomaar zijn dat dan meer mensen voor die alternatieve oliebollentocht dichtbij kan kiezen, ten koste van de "officiële" tocht, en da's zonde van de inspanningen van de organisators. Hoe ver weg ook, Nederland is maar een klein landje, we helpen elkaar en met wat moeite komen we er gewoon allemaal.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.