2 uren geleden
(3 uren geleden)Wim -de roetsende schreef: Je zegt dat we er "met wat moeite" allemaal kunnen komen. Dit weerspreek ik zeer stellig.
Ik kan naar mijzelf niet verantwoorden dat ik 340km met een auto + aanhanger ga rijden om een OBT te fietsen.
Ook ben ik niet in staat om dit fietsend in 3 dagen te doen. Dus "met wat moeite" geldt zeker niet voor iedereen.
Dat het in drie dagen niet gaat, betekent niet dat het niet kan. Willeke heeft er voor zover ik weet vijf dagen voor uitgetrokken. Daarmee kan het (voor haar) dus wel. En sommige mensen hebben zelfs de luxe van een tweede velomobiel als hun OBT-velomobiel even ergens anders slaapt.
Maargoed, zolang je elkaar niet in de wielen rijdt is het natuurlijk prima als iedereen zijn eigen ding doet. En ik denk dat de OBT van volgend jaar veel beter te doen is vanuit de regio Zutphen. Sterker nog, ik vond een uitnodiging in mijn mail voor een OBT in die hoek van het land voor...
![[Afbeelding: Oliebollen-Amerongen.jpg]](https://i.ibb.co/xSmrPbdm/Oliebollen-Amerongen.jpg)
...volgende week al!
Al geldt bij deze organisatie dan weer wel een helmplicht.
Het wachten is dus nog even op de aankondiging van Peter.
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Airborne Manhattan Project - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje'