(3 uren geleden)Kapitein Bosui schreef:
(6 uren geleden)Roepers schreef:
Dat stukje heb ik vaak gefietst als ik van Loppersum naar Groningen ging en vice versa. Ik denk dat het bruggetje bij de molen te smal is voor velomobielen.
Groet,
Marco
Bedoel je het bruggetje bij de Noordermolen aan de Boer Groensepad?
Daar past een Quest nét doorheen. Mits je uitstapt en de fiets goed positioneerd. Al kan je met wat steken denk ik zelfs blijven zitten.
Toevallig twee weken geleden per ongeluk achter gekomen toen ik op weg naar Stad bij het bruggetje terecht kwam. Net wat wandelaars ingehaald, dus ik wilde niet keren

Precies. Het verbaast mij dat een Quest past. Het was een van de behendigheidsoefeningen op mijn route om dat bruggetje zonder afstappen te passeren op de Maxi. In een ver en grijs verleden heb ik een foto geplaatst van dat punt met de Maxi, met de karakteristiek wilg die door onverlaten in de fik is gestoken
(04-Jul-2018, 07:03 PM)Roepers schreef:
Op 5 mei maakte ik deze foto:
![[Afbeelding: 20180702184414-83f3c613-me.jpg]](http://www.roepers.net/_data/i/upload/2018/07/02/20180702184414-83f3c613-me.jpg)
Op de rand van het natuurgebied Kardinge ligt de dijk Zuidwendig langs het Abbemaar. Hier fiets ik over die dijk met op de achtergrond de Noordermolen.
(3 uren geleden)Wim -de roetsende schreef: Bij de 'Nieuwe Berichten' lijkt het alsof jullie reageren op OBT 2026, toch worden de berichten hier geplaatst
Bij bewerken staat als onderwerp OBT 2026. En dat komt bij nieuwe berichten te staan. Ik vermoed dat de berichten over OBT 2025 in het draadje over 2026 door een moderator naar het juiste draadje zijn verplaatst maar dat het onderwerp nog steeds OBT 2026 is. Dat wordt met elk antwoord wee gekopieerd.
Groep,
Marco