3 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 2 uren geleden door Wim -de roetsende.)
Voor wie nog een keer de verschillen wil zien? Of de overeenkomsten?
Misschien lijkt de zwart/witte DFxl nauwelijks groter dan de groen/zwarte DF op de foto.
Geloof mij maar, de DFxl is echt een stuk groter dan de gewone DF.
De zwart/witte staat net op een stuk gras waar het iets lager is
Let ook op de oogjes, die lijken op de zwart/witte lager te zitten.
Dat is niet zo. De body van de zwart/witte is op die plek hoger.
[/img]
Voor wie nog veel meer foto's wil zien: https://roeifietsen.blogspot.com/2026/01...beeld.html
Mijn Milan loopt nu trouwens in Regio Rijnmond. Al gezien door iemand?
Achteraf heeft het voor 3 partijen goed uitgepakt.
Ik heb een een iets oudere DFxl gekocht die al best lang te koop stond. Fijn voor ICB en voor mij..
Ik ruilde mijn iets nieuwere, maar wel iets beschadigde MilanSL daarop in. Fijn voor mij en ICB.
Want die Milan werd daarna binnen zeer korte tijd verkocht aan een nieuwe vm-rijder. Fijn voor hem en ICB.
Misschien lijkt de zwart/witte DFxl nauwelijks groter dan de groen/zwarte DF op de foto.
Geloof mij maar, de DFxl is echt een stuk groter dan de gewone DF.
De zwart/witte staat net op een stuk gras waar het iets lager is
Let ook op de oogjes, die lijken op de zwart/witte lager te zitten.
Dat is niet zo. De body van de zwart/witte is op die plek hoger.
[/img]Voor wie nog veel meer foto's wil zien: https://roeifietsen.blogspot.com/2026/01...beeld.html
Mijn Milan loopt nu trouwens in Regio Rijnmond. Al gezien door iemand?
Achteraf heeft het voor 3 partijen goed uitgepakt.
Ik heb een een iets oudere DFxl gekocht die al best lang te koop stond. Fijn voor ICB en voor mij..
Ik ruilde mijn iets nieuwere, maar wel iets beschadigde MilanSL daarop in. Fijn voor mij en ICB.
Want die Milan werd daarna binnen zeer korte tijd verkocht aan een nieuwe vm-rijder. Fijn voor hem en ICB.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike