20-Apr-2019, 09:15 PM
Tjonge, wat een weersverandering. Twee weken geleden lag ik te blauwbekken van de kou in de regen rond ten Boer, vandaag was het peentjes zweten. Maar niet zo ver dit keer. Wegens andere verplichtingen zoals een andere fiets kopen voor vrouwlief, en een verjaardag vanmiddag, ben ik zo'n 2 uur onder weggeweest. De reden was dat ik nog de juiste bevestiging voor het fietsmandje moest halen, bij dezelfde fietsenmaker een dorp verderop. Al met al zal het zo'n rondje zijn geweest van 35 km. Maar jongens, wat heb ik ondanks de drukte overal genoten vandaag.
Na de lunch weggegaan, en tja, het begon hier in het dorp al. Even dimmen en rustig aan doen, en rekening houden met elkaar.
Velden vol paardenbloemen, voor Diffelen.
Het smalste, en kleinste tunneltje wat ik ken, onder de N36 door.
Tussen Diffelen en Stegeren
Mooi rijden door het bos.
Uche uche....
Eerderbos bij Ommen
Waar ik niet alleen was.
Achteraan sluiten, ik durfde er niet omheen vanwege de tegenligg... ik bedoel de mensen die me tegemoet komen fietsen.
Mooi ritje vandaag!
Na de lunch weggegaan, en tja, het begon hier in het dorp al. Even dimmen en rustig aan doen, en rekening houden met elkaar.
Velden vol paardenbloemen, voor Diffelen.
Het smalste, en kleinste tunneltje wat ik ken, onder de N36 door.
Tussen Diffelen en Stegeren
Mooi rijden door het bos.
Uche uche....
Eerderbos bij Ommen
Waar ik niet alleen was.
Achteraan sluiten, ik durfde er niet omheen vanwege de tegenligg... ik bedoel de mensen die me tegemoet komen fietsen.
Mooi ritje vandaag!
gr. Fietsbennie site