2 uren geleden
Ik heb wel een periode Linux gehad maar dat bleek niet compatible te zijn met de software van mijn werkgever. En dan capituleer ik toch, ook omdat ik er weinig verstand van heb. Zo heb ik ook geprobeerd te stoppen met whatsapp. Maar omdat mensen niet mee gaan en er toch vrij veel wordt georganiseerd via groepsapps heb ik het uit arren moede toch maar weer geïnstalleerd. Maar die AI-knop die steeds groter wordt.... grrrrr
Openoffice gebruik ik al lang, en heb het onlangs geupdate naar Libre-Office. Het overzetten naar voor anderen ook leesbaar materiaal werkt prima.
Inderdaad niet zo gek om een apart draadje te maken voor alternatieve programma's. Maar omdat ik een nitwit ben op dat gebied is dat niet aan mij
Openoffice gebruik ik al lang, en heb het onlangs geupdate naar Libre-Office. Het overzetten naar voor anderen ook leesbaar materiaal werkt prima.
Inderdaad niet zo gek om een apart draadje te maken voor alternatieve programma's. Maar omdat ik een nitwit ben op dat gebied is dat niet aan mij
Litespeed Siena, Koga FPM, Optima Stinger