(2 uren geleden)Wim -de roetsende schreef:(2 uren geleden)ZoefZoef schreef: Die Snoek doet een beetje pijn aan mn ogen. Heel leuk modelletje en dan kies je die verschrikkelijke kleurcombinatie ;(
Ik vind deze Snoek juist prachtig. Andere kleur racekap misschien.
Ik ook, alleen de laklaag erop dus niet
De witte luchtinlaat vind ik verschrikkeljk goedkoop ogen. Dan gele spiegels, een rood onderhoudsluikje achter. Een oranje kap erbij.
Het doet me denken aan een onderwerp dan nog weleens terugkomt als ik met een maatje in de kroeg zit. Dat voert terug tot onze tijd op de middelbare school: over hoe zn ouders aan zn naam gekomen zijn. Daar opperde ik dus de volgende theorie en zo had ikwel vaker briljante -al zeg ik het zelf
ideeen. Zn ouders konden geen naam kiezen, dus besloten ze maar gewoon een pijltje te gooien op het dartbord. De pijl kwam in 4 terecht. Het zou een naam worden met vier letters dus. Daarna werd er geEzeltje prikt omdat ze ook geen naam met 4 letters konden bedenken. Het leidde tot de letter F L, A O en zo onstond uiteindelijk zn naam: Olaf.Hetzelfde denk ik een beetje bij deze Snoek. Geen keuzes kunnen maken, dus maar willekeurig wat kleurtjes aanvinken en wel zien wat eruit komt