Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Alternative tech
#40
(04-Feb-2026, 09:46 PM)365cycle schreef:
(04-Feb-2026, 09:06 PM)Josligfiets schreef: Blijft wel Android
Met Android is weinig mis. Is ook gewoon open source. 

https://source.android.com/

Met F-droid als alternatief voor de Google playstore.
Opensource apps als Osmand~ kan je daar ook downloaden, heb je meteen gratis de pro versie van Osmand, met onbeperkte limiet voor het downloaden van (op openstreetmap gebaseerde) kaarten. Youtube filmpjes kijk ik zonder advertenties met Noutube, ook via de fdroid app te downloaden.
Antwoord }


Berichten in dit topic
Alternative tech - door 365cycle - 31-Jan-2026, 05:26 PM
RE: Alternative tech - door Bianca F - 04-Feb-2026, 08:11 PM
RE: Alternative tech - door Willeke_IGKT - 04-Feb-2026, 08:52 PM
RE: Alternative tech - door Hardloper - 04-Feb-2026, 09:26 PM
RE: Alternative tech - door Josligfiets - 04-Feb-2026, 09:06 PM
RE: Alternative tech - door 365cycle - 04-Feb-2026, 09:46 PM
RE: Alternative tech - door De tovenaar - 05-Feb-2026, 11:44 AM
RE: Alternative tech - door Frutsel - 05-Feb-2026, 11:00 AM
RE: Alternative tech - door Hardloper - 05-Feb-2026, 01:49 PM
RE: Alternative tech - door Frutsel - 05-Feb-2026, 05:37 PM
RE: Alternative tech - door Bianca F - 05-Feb-2026, 09:40 PM
RE: Alternative tech - door PieterTrapt - 06-Feb-2026, 10:42 AM
RE: Alternative tech - door De tovenaar - 06-Feb-2026, 12:03 PM
RE: Alternative tech - door Frutsel - 06-Feb-2026, 12:29 PM
RE: Alternative tech - door Willeke_IGKT - 06-Feb-2026, 01:35 PM
RE: Alternative tech - door PieterTrapt - 06-Feb-2026, 02:32 PM
RE: Alternative tech - door Hardloper - 06-Feb-2026, 07:23 PM
RE: Alternative tech - door Bianca F - 16-Feb-2026, 03:38 PM
RE: Alternative tech - door Atrike - 17-Feb-2026, 10:15 AM
RE: Alternative tech - door 365cycle - 17-Feb-2026, 09:22 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Bianca F - 31-Jan-2026, 06:17 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Hardloper - 31-Jan-2026, 06:51 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Josligfiets - 31-Jan-2026, 07:14 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Frutsel - 31-Jan-2026, 09:37 PM
RE: Antipolarisatieplek - door 365cycle - 31-Jan-2026, 09:41 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Tom Fekkes - 01-Feb-2026, 01:18 AM
RE: Antipolarisatieplek - door 365cycle - 01-Feb-2026, 03:11 AM
RE: Antipolarisatieplek - door Tom Fekkes - 01-Feb-2026, 11:59 AM
RE: Antipolarisatieplek - door Hardloper - 01-Feb-2026, 12:21 PM
RE: Antipolarisatieplek - door tiemen - 01-Feb-2026, 02:40 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Tom Fekkes - 01-Feb-2026, 02:58 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Hardloper - 01-Feb-2026, 03:45 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Tom Fekkes - 01-Feb-2026, 03:53 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Bianca F - 01-Feb-2026, 04:43 PM
RE: Antipolarisatieplek - door 365cycle - 01-Feb-2026, 06:03 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Hardloper - 01-Feb-2026, 09:29 PM
RE: Antipolarisatieplek - door blokdoorn - 01-Feb-2026, 09:36 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Hardloper - 01-Feb-2026, 09:42 PM
RE: Antipolarisatieplek - door PieterTrapt - 02-Feb-2026, 11:17 AM
RE: Antipolarisatieplek - door Hardloper - 02-Feb-2026, 01:56 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Tijanus - 02-Feb-2026, 07:05 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Hardloper - 02-Feb-2026, 07:07 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Tom Fekkes - 02-Feb-2026, 07:29 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Hardloper - 02-Feb-2026, 08:28 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Bianca F - 02-Feb-2026, 11:40 PM
RE: Antipolarisatieplek - door NielsKo - 03-Feb-2026, 12:08 AM
RE: Antipolarisatieplek - door Wim -de roetsende - 03-Feb-2026, 07:25 AM
RE: Antipolarisatieplek - door ZoefZoef - 04-Feb-2026, 12:49 AM
RE: Antipolarisatieplek - door Bianca F - 04-Feb-2026, 02:54 AM
RE: Antipolarisatieplek - door ZoefZoef - 04-Feb-2026, 03:11 AM
Alternative tech - door Bianca F - 04-Feb-2026, 01:22 PM
RE: Alternative tech - door TimSch - 04-Feb-2026, 04:16 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Mijn CHR Carbon High Racer
Een container frames...ZoefZoef — 11:23 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gisteren was het in ...Wim -de roetsende — 11:23 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
En als je dat gaat d...Arend-Jan — 10:45 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Met gas lassen is be...melle z — 10:40 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Ik wil gewoon staal/...Jeroen S — 10:18 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Maar advies blijft, ...melle z — 10:16 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Mijn vader heeft...Hardloper — 09:54 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de f...Wim -de roetsende — 09:27 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Mijn vader heeft e...Wim -de roetsende — 09:24 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Welk materiaal wil j...Hardloper — 09:07 AM
Banden, banden en nog eens banden
4000 vind ik nog...TimSch — 08:43 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Een MIG lasapparaat ...melle z — 08:39 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Uit ervaring kan ik ...Gideonaut — 12:30 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Heel lang geleden he...Jeroen S — 12:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Op het werk is de ko...Jeroen S — 11:51 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de fra...liggende daan — 11:42 PM
Marco's ligfietstochten
Ook mijn laatste ont...Roepers — 09:10 PM