Zeker in de winter is het snelheidsverschil heel erg groot ja...
Maar, mijn QV is wel meer dan 10 kilo zwaarder dan die van Hardloper én 21cm langer. Dat helpt niet mee
maar ook een gewone QV is echt een stuk minder snel dan een Snoekje ja, nogal logisch.
In Engeland, in de zomer van '24 tijdens het WK heb ik een uur lang 44,9 km/h gemiddeld gereden met de Limo, mét Lisa achterin. Dus een QV kan best hard. En met haar achterin woog die fiets toen dus minstens 65 kilo. En eerder 70 want ze had zelfs speelgoed mee
Maar het moet warm zijn, en ik trapte 244W gemiddeld over dat uur dus het gaat niet vanzelf.
Maar in Piranha had ik met dat vermogen daar toen waarschijnlijk ~60 gemiddeld gereden.
Maar, mijn QV is wel meer dan 10 kilo zwaarder dan die van Hardloper én 21cm langer. Dat helpt niet mee
maar ook een gewone QV is echt een stuk minder snel dan een Snoekje ja, nogal logisch.In Engeland, in de zomer van '24 tijdens het WK heb ik een uur lang 44,9 km/h gemiddeld gereden met de Limo, mét Lisa achterin. Dus een QV kan best hard. En met haar achterin woog die fiets toen dus minstens 65 kilo. En eerder 70 want ze had zelfs speelgoed mee
Maar het moet warm zijn, en ik trapte 244W gemiddeld over dat uur dus het gaat niet vanzelf.
Maar in Piranha had ik met dat vermogen daar toen waarschijnlijk ~60 gemiddeld gereden.