(3 uren geleden)Bianca F schreef: Verdedig ik ze?Mijns inziens best wel ja... geen enkele fiets is gelijk. Het voordeel van m'n velomobielen is erg groot, het nadeel van m'n bakfiets ook. De rest zit er tussenin.
(3 uren geleden)Bianca F schreef: Strava is Amerikaans toch? Ken jij mensen die er werken?Yes, San Francisco, maar ze zitten ook in Berlijn en Dublin geloof ik.
Ik ken er niemand meer. Een medecontributor aan een open source project heeft er een klein jaar gewerkt, maar die kreeg een kans om aan een droomproject te werken op fietsafstand en is recent geswitched.
(3 uren geleden)Bianca F schreef: De unfair advantage optie zou mooi zijn inderdaad.Yup. En eerlijker dan velomobielen wegbonjouren naar een aparte categorie die vervolgens slecht onderhouden wordt. Dat laatste is op zich logisch, want weinig budget, maar dat is juist een reden om fietsen niet onder te verdelen.
(3 uren geleden)Bianca F schreef: Een KOM hebben met 6,5 km/u betekent dat je een segment hebt gemaakt van de hoek van je straat?Zo heb ik ook een KOM met een ligfietsmaatje, van toen we de weg kwijt waren en dus een knoop in de kaart van Almere gelegd hebben
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.