2 uren geleden
Ja, een fiets waar je niet lekker op zit, dat is niet ideaal. Ik heb de M5 van een ligfietsvriend die precies dezelfde lichaamsmaten heeft als ik. 25 jaar geleden konden we al zo van fiets ruilen, en deze paste ook weer precies. Ik heb twee kleine 5 liter tasjes naast m'n stoel hangen waar ik de zooi instop. De ene kant telefoon, bandjes, gereedschap, pompje de andere kant de bidon. Dan is het gewicht ongeveer in evenwicht.
Ik heb het idee dat die drinkslangetjes na een poosje toch wat vies worden, ook al zien ze er schoon uit. Met een onrustige buik tot gevolg. Daarom heb ik toch liever gewoon een bidon. Bij de M5 kan die ook onder de stoel in een bidonhouder die naar de zijkant opengaat. Maar dan past zo'n tasje naast de stoel weer niet zo lekker. En ik ben ook wel bidons uit zo'n houder verloren.
Ik heb het idee dat die drinkslangetjes na een poosje toch wat vies worden, ook al zien ze er schoon uit. Met een onrustige buik tot gevolg. Daarom heb ik toch liever gewoon een bidon. Bij de M5 kan die ook onder de stoel in een bidonhouder die naar de zijkant opengaat. Maar dan past zo'n tasje naast de stoel weer niet zo lekker. En ik ben ook wel bidons uit zo'n houder verloren.