Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wintertraining 2026
#51
(11-Mar-2026, 07:05 PM)Cygnus schreef: Persoonlijk zou ik ook onder een racekap een helm of andere bescherming dragen om in elk geval de klap van hoofd op racekap te minimaliseren.
Regels zijn regels en wat een ieder daarmee doet moeten ze zelf weten, maar ik denk dat als dit als advies opgevat wordt, het echt verkeerd advies is.

Bedenk je dat de kans op een flinke klap op je nek met een helm flink groter wordt. 
Bij mijn ongeval in 2023 ging ik over de kop, maar heeft m'n gladde kale kop de grond niet eens geraakt. Had ik een helm op gehad, dan had ik dus minstens meer pijn gehad dan zonder (maar met mijn chronische bovenrug/nekissues waarschijnlijk erger).

Tenzij je op de zijkant schuift en een paal tegenkomt ofzo is een velomobiel denk ik veiliger zonder dan met helm.

(14-Mar-2026, 02:28 PM)Arend-Jan schreef: Misschien dat er dus een Snoek te leen is morgen Wink
Hoop dat de rijder niet groter is dan ik Big Grin
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Boyd Maduro


Berichten in dit topic
Wintertraining 2026 - door Cygnus - 22-Oct-2025, 01:24 PM
RE: Wintertraining 2026 - door NielsKo - 22-Oct-2025, 02:21 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Veloquest - 06-Jan-2026, 03:39 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Cygnus - 06-Jan-2026, 08:53 AM
RE: Wintertraining 2026 - door Willeke_IGKT - 12-Jan-2026, 01:06 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Dharm2004 - 12-Jan-2026, 01:56 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Wim -de roetsende - 12-Jan-2026, 10:10 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Veloquest - 12-Jan-2026, 11:21 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Bob Hagendijk - 12-Jan-2026, 10:44 PM
RE: Wintertraining 2026 - door NielsKo - 12-Jan-2026, 11:12 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Boyd Maduro - 12-Jan-2026, 11:39 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Arend-Jan - 12-Jan-2026, 11:29 PM
RE: Wintertraining 2026 - door NielsKo - 13-Jan-2026, 10:54 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Wim -de roetsende - 13-Jan-2026, 11:07 PM
RE: Wintertraining 2026 - door NielsKo - 13-Jan-2026, 11:15 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Gideonaut - 14-Jan-2026, 01:34 AM
RE: Wintertraining 2026 - door Wim -de roetsende - 14-Jan-2026, 07:15 AM
RE: Wintertraining 2026 - door Gideonaut - 14-Jan-2026, 02:15 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Cygnus - 14-Jan-2026, 07:03 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Cygnus - 09-Feb-2026, 12:35 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Hardloper - 09-Feb-2026, 03:59 PM
RE: Wintertraining 2026 - door de Boer - 09-Feb-2026, 09:04 PM
RE: Wintertraining 2026 - door TimSch - 10-Feb-2026, 10:27 AM
RE: Wintertraining 2026 - door Arend-Jan - 10-Feb-2026, 10:40 AM
RE: Wintertraining 2026 - door Frutsel - 10-Feb-2026, 12:20 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Boyd Maduro - 10-Feb-2026, 01:58 PM
RE: Wintertraining 2026 - door 365cycle - 10-Feb-2026, 07:36 PM
RE: Wintertraining 2026 - door NielsKo - 14-Feb-2026, 12:22 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Arend-Jan - 14-Feb-2026, 06:11 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Hoekie - 15-Feb-2026, 04:05 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Wim -de roetsende - 16-Feb-2026, 09:21 PM
RE: Wintertraining 2026 - door NielsKo - 15-Feb-2026, 05:51 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Hardloper - 15-Feb-2026, 11:00 PM
RE: Wintertraining 2026 - door NielsKo - 15-Feb-2026, 11:08 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Arend-Jan - 16-Feb-2026, 08:25 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Willeke_IGKT - 16-Feb-2026, 09:59 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Cygnus - 05-Mar-2026, 09:33 AM
RE: Wintertraining 2026 - door Boyd Maduro - 09-Mar-2026, 12:54 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Roepers - 09-Mar-2026, 01:45 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Boyd Maduro - 09-Mar-2026, 02:20 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Roepers - 09-Mar-2026, 02:56 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Jeroen S - 10-Mar-2026, 08:44 AM
RE: Wintertraining 2026 - door Hoekie - 11-Mar-2026, 12:57 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Boyd Maduro - 11-Mar-2026, 01:11 PM
RE: Wintertraining 2026 - door TimSch - 11-Mar-2026, 01:13 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Hoekie - 11-Mar-2026, 01:44 PM
RE: Wintertraining 2026 - door TimSch - 11-Mar-2026, 02:37 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Hoekie - 11-Mar-2026, 02:49 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Cygnus - 11-Mar-2026, 07:05 PM
RE: Wintertraining 2026 - door 365cycle - 15-Mar-2026, 12:21 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Arend-Jan - 14-Mar-2026, 02:28 PM
RE: Wintertraining 2026 - door LigfietsWilsum - 16-Mar-2026, 01:22 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Hoekie - 16-Mar-2026, 01:15 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Arend-Jan - 16-Mar-2026, 04:50 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Ik stuit echter ...datakneder — 09:00 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest f...datakneder — 08:53 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM