Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wintertraining 2026
#52
Een spannende dag voor mij gisteren in Apeldoorn. De eerste keer. Het hoger op de baan te gaan, koste mij flink wat durf.
Inhalen en ingehaald worden was soms ook een dingetje. Uiteindelijk prima te doen bij voldoende snelheid, tips en met de nodige aandacht voor elkaar.
Bedankt een ieder voor de hulp, tips en gezelligheid.

[Afbeelding: Apeldoorn-rijtje.jpg]
Antwoord }


Berichten in dit topic
Wintertraining 2026 - door Cygnus - 22-Oct-2025, 01:24 PM
RE: Wintertraining 2026 - door NielsKo - 22-Oct-2025, 02:21 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Veloquest - 06-Jan-2026, 03:39 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Cygnus - 06-Jan-2026, 08:53 AM
RE: Wintertraining 2026 - door Willeke_IGKT - 12-Jan-2026, 01:06 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Dharm2004 - 12-Jan-2026, 01:56 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Wim -de roetsende - 12-Jan-2026, 10:10 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Veloquest - 12-Jan-2026, 11:21 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Bob Hagendijk - 12-Jan-2026, 10:44 PM
RE: Wintertraining 2026 - door NielsKo - 12-Jan-2026, 11:12 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Boyd Maduro - 12-Jan-2026, 11:39 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Arend-Jan - 12-Jan-2026, 11:29 PM
RE: Wintertraining 2026 - door NielsKo - 13-Jan-2026, 10:54 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Wim -de roetsende - 13-Jan-2026, 11:07 PM
RE: Wintertraining 2026 - door NielsKo - 13-Jan-2026, 11:15 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Gideonaut - 14-Jan-2026, 01:34 AM
RE: Wintertraining 2026 - door Wim -de roetsende - 14-Jan-2026, 07:15 AM
RE: Wintertraining 2026 - door Gideonaut - 14-Jan-2026, 02:15 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Cygnus - 14-Jan-2026, 07:03 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Cygnus - 09-Feb-2026, 12:35 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Hardloper - 09-Feb-2026, 03:59 PM
RE: Wintertraining 2026 - door de Boer - 09-Feb-2026, 09:04 PM
RE: Wintertraining 2026 - door TimSch - 10-Feb-2026, 10:27 AM
RE: Wintertraining 2026 - door Arend-Jan - 10-Feb-2026, 10:40 AM
RE: Wintertraining 2026 - door Frutsel - 10-Feb-2026, 12:20 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Boyd Maduro - 10-Feb-2026, 01:58 PM
RE: Wintertraining 2026 - door 365cycle - 10-Feb-2026, 07:36 PM
RE: Wintertraining 2026 - door NielsKo - 14-Feb-2026, 12:22 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Arend-Jan - 14-Feb-2026, 06:11 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Hoekie - 15-Feb-2026, 04:05 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Wim -de roetsende - 16-Feb-2026, 09:21 PM
RE: Wintertraining 2026 - door NielsKo - 15-Feb-2026, 05:51 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Hardloper - 15-Feb-2026, 11:00 PM
RE: Wintertraining 2026 - door NielsKo - 15-Feb-2026, 11:08 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Arend-Jan - 16-Feb-2026, 08:25 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Willeke_IGKT - 16-Feb-2026, 09:59 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Cygnus - 05-Mar-2026, 09:33 AM
RE: Wintertraining 2026 - door Boyd Maduro - 09-Mar-2026, 12:54 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Roepers - 09-Mar-2026, 01:45 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Boyd Maduro - 09-Mar-2026, 02:20 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Roepers - 09-Mar-2026, 02:56 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Jeroen S - 10-Mar-2026, 08:44 AM
RE: Wintertraining 2026 - door Hoekie - 11-Mar-2026, 12:57 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Boyd Maduro - 11-Mar-2026, 01:11 PM
RE: Wintertraining 2026 - door TimSch - 11-Mar-2026, 01:13 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Hoekie - 11-Mar-2026, 01:44 PM
RE: Wintertraining 2026 - door TimSch - 11-Mar-2026, 02:37 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Hoekie - 11-Mar-2026, 02:49 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Cygnus - 11-Mar-2026, 07:05 PM
RE: Wintertraining 2026 - door 365cycle - 15-Mar-2026, 12:21 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Arend-Jan - 14-Mar-2026, 02:28 PM
RE: Wintertraining 2026 - door LigfietsWilsum - 16-Mar-2026, 01:22 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Hoekie - 16-Mar-2026, 01:15 PM
RE: Wintertraining 2026 - door Arend-Jan - 16-Mar-2026, 04:50 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen v...Arend-Jan — 07:21 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Voor 142x12 steekas,...Arend-Jan — 07:18 AM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Wat ik het meest fru...Arend-Jan — 07:15 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Op dit moment ziet d...Willeke_IGKT — 06:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Onlangs heb ik een 1...ZoefZoef — 01:58 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ach...
alpenvelomobiel — 01:07 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM