Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Spammers
#34
Rapporteer spammers alsjeblieft. Een keer vlaggen per spam aanval is genoeg maar het komt door via de mail ook als we de site niet openen.

Alleen niet 24/7 bij mij omdat ik in de nacht internet uit zet.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Bedankt door: Veloquest


Berichten in dit topic
Spammers - door Frank - 22-Jan-2019, 04:07 PM
RE: Spammers - door Roepers - 22-Jan-2019, 04:16 PM
RE: Spammers - door Frank - 22-Jan-2019, 04:29 PM
RE: Spammers - door emgaron - 25-Jan-2019, 03:27 PM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 13-Feb-2020, 11:56 PM
RE: Spammers - door Roepers - 14-Feb-2020, 12:00 AM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 07-Aug-2021, 08:16 AM
RE: Spammers - door Roepers - 07-Aug-2021, 08:28 AM
RE: Spammers - door sjefke - 07-Aug-2021, 10:43 AM
RE: Spammers - door Roepers - 07-Aug-2021, 08:31 PM
RE: Spammers - door sjefke - 07-Aug-2021, 10:15 PM
RE: Spammers - door Roepers - 08-Aug-2021, 06:51 AM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 21-Oct-2021, 11:53 AM
RE: Spammers - door Roepers - 21-Oct-2021, 11:54 AM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 21-Oct-2021, 11:56 AM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 25-Oct-2022, 06:18 AM
RE: Spammers - door Willeke_IGKT - 25-Oct-2022, 06:42 AM
RE: Spammers - door 365cycle - 25-Oct-2022, 07:06 AM
RE: Spammers - door sjefke - 25-Oct-2022, 09:34 AM
RE: Spammers - door Willeke_IGKT - 25-Oct-2022, 10:22 AM
RE: Spammers - door 365cycle - 25-Oct-2022, 01:39 PM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 12-Mar-2026, 07:19 AM
RE: Spammers - door Willeke_IGKT - 12-Mar-2026, 07:46 AM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 12-Mar-2026, 09:09 PM
RE: Spammers - door Roepers - 12-Mar-2026, 09:14 AM
RE: Spammers - door Hardloper - 12-Mar-2026, 11:27 AM
RE: Spammers - door Lopopodium - 12-Mar-2026, 07:36 PM
RE: Spammers - door Niels van der Wal - 12-Mar-2026, 07:57 PM
RE: Spammers - door gideon - 13-Mar-2026, 10:51 AM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 13-Mar-2026, 06:03 PM
RE: Spammers - door Roepers - 13-Mar-2026, 06:07 PM
RE: Spammers - door Hardloper - 13-Mar-2026, 07:20 PM
RE: Spammers - door Josligfiets - 26-Mar-2026, 07:38 AM
RE: Spammers - door Willeke_IGKT - 26-Mar-2026, 07:51 AM
RE: Spammers - door Gideonaut - 26-Mar-2026, 04:57 PM
RE: Spammers - door Fietsbennie - 26-Mar-2026, 05:21 PM
RE: Spammers - door 365cycle - 26-Mar-2026, 11:07 PM
RE: Spammers - door Roepers - 26-Mar-2026, 06:20 PM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 27-Mar-2026, 09:21 AM
RE: Spammers - door Hardloper - 27-Mar-2026, 11:11 AM
RE: Spammers - door Willeke_IGKT - 27-Mar-2026, 11:18 AM
RE: Spammers - door Hardloper - 16-Apr-2026, 11:17 AM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 19-Apr-2026, 11:02 AM
RE: Spammers - door Willeke_IGKT - 19-Apr-2026, 11:13 AM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 19-Apr-2026, 01:24 PM
RE: Spammers - door ErikSnel - 19-Apr-2026, 05:33 PM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 07-May-2026, 11:03 AM
RE: Spammers - door Bob Hagendijk - 07-May-2026, 04:24 PM
RE: Spammers - door Gideonaut - 07-May-2026, 12:27 PM
RE: Spammers - door gideon - 07-May-2026, 01:44 PM
RE: Spammers - door Hardloper - 16-May-2026, 02:47 PM
RE: Spammers - door Wim -de roetsende - 07-Jun-2026, 10:16 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM