2 uren geleden
(28-Mar-2026, 01:08 PM)Lig-hen schreef: Heel erg fijn om weer een verhaal van jouw hand te lezen Fietsbennie. Dank je wel!
Het blijkt maar weer dat fietsen een uitstekende manier is om dingen los te laten, als je maar wel zorgt dat je op het rechte pad blijft![]()
Thanks voor de complimenten.
Inderdaad, defragmenteren op 2 wielen.
Al was het wel weer wennen weer eens 100 kilometer weg te trappen.
(28-Mar-2026, 06:16 PM)Lopopodium schreef: Jammer dat je Teasi One niet meewerkt. Heb je er al aan gedacht om een tweede exemplaar te kopen? Die koop je voor een habbekrats op marktplaats. Ik heb altijd een tweede bij me, voor als de eerste na 180 kilometer eens leeg is. Dan wissel ik ze gewoon even om. Geen stress als de ene eens leeg dreigt te raken, dus.
Ik heb een Garmin gekocht op Marktplaats, een Etrex touch 35. Dank voor de tip. Eigenaar deed hem weg omdat hij hem toch niet gebruikte.
Het is een kan hier gewone penlitebatterijen in doen. Dus neem ik gewoon wat extra mee.
De teasy one krijgt enkeltje prulemmer. Ding loopt elke keer vast.
(28-Mar-2026, 07:25 PM)Willeke_IGKT schreef: Ik heb normaal een of twee powerbanks in mijn tas. In de VM geen probleem maar ook een vriendin die de navigatie op haar stuur heeft kan er een powerbank aan hangen.
Zelfs als je de powerbank alleen bij stilstand kunt gebruiken heb je na een lunch of zo weer prik genoeg voor voorzichtig gebruik.
Ook geen slecht idee. Opladers heb ik ook wel eens aan gedacht.
Ik neem nu extra batterijen mee.
(29-Mar-2026, 02:09 PM)LigfietsWilsum schreef: https://www.destentor.nl/raalte/baron-la...~a520778b/
De dochters hebben ruzie...
Geld maakt niet gelukkig, gelukkig hebben ze wel geld.
gr. Fietsbennie site