2 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 2 uren geleden door Bart Verbeek.)
Een fervente smartphone gebruiker ben ik niet. Toen ik dan ook een antwoord op je whatsappje concipieerde, had ik mij niet gerealiseerd dat ik alleen de mosterd nog kon opdienen. Een mooi verhaal weer van je, dat mij er weer aan herinnert dat ik zelf ook nog een reisverslag wil opdienen. Ik ben er al drie keer aan begonnen, maar door gebrek aan fut wil het nog niet echt op papier komen.
Zeker nu ik gepensioneerd ben, ben ik met veel overgave mijn leven zo aan het inrichten dat het mij minder tijd en energie kost. Om bijvoorbeeld de komende jaren niet te hoeven wieden heb ik drie kuub houtsnippers laten aanrukken (54 kruiwagens). Waar ik dit vroeger in drie uur weg werkte, ben ik er nu negen dagen mee bezig geweest. Dan reken ik het feit dat ik daarna nog vier dagen op bed gelegen heb nog niets eens mee (ik ben altijd al niet helemaal goed wijs geweest
). Enfin, toch maar weer eens kijken of ik het verhaal nog kan vinden.
Zeker nu ik gepensioneerd ben, ben ik met veel overgave mijn leven zo aan het inrichten dat het mij minder tijd en energie kost. Om bijvoorbeeld de komende jaren niet te hoeven wieden heb ik drie kuub houtsnippers laten aanrukken (54 kruiwagens). Waar ik dit vroeger in drie uur weg werkte, ben ik er nu negen dagen mee bezig geweest. Dan reken ik het feit dat ik daarna nog vier dagen op bed gelegen heb nog niets eens mee (ik ben altijd al niet helemaal goed wijs geweest
). Enfin, toch maar weer eens kijken of ik het verhaal nog kan vinden.
Ik heb altijd gelijk. Want als ik geen gelijk heb verander ik mijn mening. FlevoTrike | Jouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan