13-May-2019, 09:02 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 13-May-2019, 09:04 PM door ErikvanD.)
Je hebt gelijk Piet voor wat betreft de term stabilisatorstang, ik heb het aangepast. Ik ga de camber en caster nog eens nakijken, ik denk ook dat het daar ergens zit. Ik heb geen linkse/rechtse draad spoorstangen, dank voor de tip. Heb er wel een op de trike en dat werkt echt super! De trike heb ik inderdaad ook belast afgesteld, ik zal de sporing van de Mango ook nog eens checken met iemand aan boord. Kan nooit kwaad!
Veel te lang... kleine dingen kunnen soms erg veel tijd kosten. De kap is er precies 1 maand afgeweest, een maand waarin ik in de weekenden niet gefietst heb maar vooral gesleuteld... Maar dat vind ik ook leuk dus heel erg is dat niet
(13-May-2019, 08:44 AM)Fietsbennie schreef: Mooi aan't knooien aangekomen dus. Hoe lang ben je ermee bezig geweest Erik? Goed dat je zoveel schuurruimte hebt.
Veel te lang... kleine dingen kunnen soms erg veel tijd kosten. De kap is er precies 1 maand afgeweest, een maand waarin ik in de weekenden niet gefietst heb maar vooral gesleuteld... Maar dat vind ik ook leuk dus heel erg is dat niet