2 uren geleden
Ik kreeg vorige week een seintje dat er in de buurt een pontje weer in gebruik genomen was, nu er nieuwe vrijwilligers waren (en mogelijk nog wat andere dingen zoals geld.)
Dit is het Molletjesveer, over de Nauernaschevaart ter hoogte van Westknollendam.
De oversteek is leuk maar omrijden over een brug is niet moeilijk.
Het veer vaart in het seizoen op vrijdag, zaterdag en zondag, als er vrijwilligers zijn en het weer niet te slecht is. Ik had de eerste velomobiel voor dit team, het zou leuk zijn als er meer mensen die ene euro eraan uitgeven en ligfietsen daar een gewone verschijning maken.
Dit is het Molletjesveer, over de Nauernaschevaart ter hoogte van Westknollendam.
De oversteek is leuk maar omrijden over een brug is niet moeilijk.
Het veer vaart in het seizoen op vrijdag, zaterdag en zondag, als er vrijwilligers zijn en het weer niet te slecht is. Ik had de eerste velomobiel voor dit team, het zou leuk zijn als er meer mensen die ene euro eraan uitgeven en ligfietsen daar een gewone verschijning maken.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,