07-May-2026, 09:54 PM
(07-May-2026, 09:06 PM)-Nico- schreef: Objectief vergelijken met een DFxl met hosen lijkt me lastig want de Tuna heeft ook een andere vorm (en type banden, afstelling van de fiets en uitlijning maakt ook verschil) hoewel de Tuna op een DFxl gebaseerd schijnt te zijn?De Tuna is de doorontwikkeling van de DF XL. De vorm van de neus is letterlijk de DF XL met race hosen (dus niet de bredere Zwitserse hosen). Het instapgat is wat groter en er zijn nog wat kleine verschillen.
(07-May-2026, 09:06 PM)-Nico- schreef: Ook zullen beide fietsen voor een goed vergelijk een vermogensmeter moeten hebben, het beste is misschien dezelfde pedalen met vermogensmeter te gebruiken en dan om te wisselen.Pedalen hebben we bij de Rotte Rijders zo ongeveer in overschot
(07-May-2026, 09:06 PM)-Nico- schreef: Een paar gaatjes zijn zo geboord hoorYup, zeker in mijn XL. Het ding is een heel stuk ervarener dan jouw fiets
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.


