(, 07:55 PM)Fietsbennie schreef: Mocht je in de buurt van Daarlerveen komen altijd welkom voor bak koffie.
Bedankt voor de uitnodiging!
Grote kans dat ik van de zomer nog een keer in de buurt ben. Als ga plannen, zal ik me melden.
(, 09:20 PM)Jeroen S schreef: Leuk om te lezen, en van opknappen wordt je altijd wijzer.
Ik doe voor mijn werk niet anders. Alleen dan geen velomobielen ;-)
(7 uren geleden)Hardloper schreef: Wat voor Quest'en heb je? Zijn ze nog met een 20"achterwiel en van glasvezel? Omdat je het over een goede oude hebt?
De Quest waar ik al 2 1/2 jaar in rondrij is een 26" glasvezel Quest. Al ik het goed begrepen heb een van de eerste met 26" achterwiel. Maar dat weet ik niet zeker.
De andere is ook een glasvezel fiets. Met tussenas. Ik heb deze al eer jaar in opslag staan, en ben vergeten of het een 20 of 26" achterwiel heeft. Ik dacht 20".
[/quote]
Leuk om te lezen dat er steeds meer mensen zijn die een reserve-vm aanschaffen.
[/quote]
Leek me wenselijk om niet afhankelijk te zijn van een fiets. Ik heb het al een keer gehad dat de verlichting 's morgens stuk bleek te zijn en ik noodgedwongen met de auto moest. Tot nu toe dit jaar al 5 keer met de auto geweest, door onbegaanbare wegen door sneeuw.