2 uren geleden
(, 11:51 AM)Gideonaut schreef: alsof iemand met gezond verstand ooit op een weg gaat rijden waar vrachtwagens met 100 langs je heen driften, kom op zeg..Iedere Duitse velonaut en iedereen die daar op vakantie gaat heeft geen gezond verstand wil je zeggen?
(, 12:14 PM)datakneder schreef: Ontwikkeld voor op de weg, maar veel mensen zeggen dat je er niet 'lekker' mee door een drukke stad kan.Ja, dat is nog zo'n fabel waar we hier nodig eens vanaf moeten. Een velo rijdt prima in de stad. Dat het erbuiten veel leuker is is logisch, maar dat geldt voor vrijwel alle fietsen.
(, 12:14 PM)datakneder schreef: Laat iedereen gewoon lekker zelf ontdekken wat ze prettig vinden, en geef mensen de vrijheid om hun eigen weg te kiezen... Maar goed, wie ben ik.We zitten in een niche, veel van ons vinden het wiel al opnieuw uit en ontwikkelen daardoor een scherpe mening. Behalve dat we elkaar helpen door kritisch naar elkaars ideeën te kijken, voorkomen we ook dat een snelle Harrie z'n probleem project verkoopt aan een forumlid die dan opnieuw mag vaststellen dat het toch allemaal niet zo'n goed idee was. Ik was door veel meer schade en schande zo wijs als ik nu ben geworden, als ik vele anderen in dit wereldje niet had.
Als je er niet tegen kan dat je idee af en toe wat oud Rotterdamsche kritiek ontvangt is een Internetforum misschien gewoon niet helemaal de goede plek om erover te posten.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.