09-Jun-2019, 10:56 PM
Maar even een nieuw draadje aangemaakt.
Ik was al tot dezelfde conclusie gekomen. De pedalen die er nu op zitten zijn aan de ene kant geschikt voor gewone schoenen, en aan de andere kant voor SPD schoenen, als ik het goed begrepen heb. Ik weet verder alleen niet hoe het werkt. Heb ik nog een hulpstuk nodig, waar vind ik een winkel op fietsafstand (van Lelystad) die die schoenen verkoopt, dat soort dingen.
(09-Jun-2019, 10:02 PM)GertBr schreef: Je foto’s bekijkend zeg ik (en ik weet dat ik onder de forummers ook “tegenstanders” heb) dat als je met SPD schoenen en -pedalen gaat rijden, het plezier nog groter zal worden!
Ik was al tot dezelfde conclusie gekomen. De pedalen die er nu op zitten zijn aan de ene kant geschikt voor gewone schoenen, en aan de andere kant voor SPD schoenen, als ik het goed begrepen heb. Ik weet verder alleen niet hoe het werkt. Heb ik nog een hulpstuk nodig, waar vind ik een winkel op fietsafstand (van Lelystad) die die schoenen verkoopt, dat soort dingen.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt FlevoTrike | Jouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan