1 uur geleden
Wat ik het meest zou waarderen is als ik gewoon in een keer de juiste breedte zou hebben. Dan hoef ik enkel de trapas en de cranks te monteren en zou alles qua positie vab dd versnellingen gewoon gelijk in een keer goed staan.
Qua gereedschap. Ben wekelijks in een fietsenwerkplaats. Hopelijk hebben ze daar een tang om de huidige trapas te verwijderen. Die lijkt goed vast te zitten. Kreeg deze in tegenstelling tot een andere fiets met eenzelfde trapas, niet met de hand losgedraaid.
Qua gereedschap. Ben wekelijks in een fietsenwerkplaats. Hopelijk hebben ze daar een tang om de huidige trapas te verwijderen. Die lijkt goed vast te zitten. Kreeg deze in tegenstelling tot een andere fiets met eenzelfde trapas, niet met de hand losgedraaid.

