7 uren geleden
In de categorie: negatief advies is ook advies: bij deze de bevestiging dat de route via N271 niet zo lekker is. Deze had ik bedacht ("lekker makkelijk door onbekend gebied") voor de heenweg naar Aldenhoven afgelopen mei. Er zitten ook heus wel hele mooie stukken nieuw en breed fietspad tussen, maar ook veel smal fietspad en kilometers aaneen met zeker voor een driewieler onprettig hoge boomwortels in/door het asfalt. Naast Roermond zijn bovenal Venlo en Susteren me (qua fietsinfrastructuur) niet bepaald positief bijgebleven.
Terug had ik een veel beter route langs de Belgische Maaskant en de Peel, maar vanuit de Achterhoek heb je daar niet zoveel aan.
Terug had ik een veel beter route langs de Belgische Maaskant en de Peel, maar vanuit de Achterhoek heb je daar niet zoveel aan.
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Airborne Manhattan Project - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje' - Milan SL2 'Yellow Submarine'