1 uur geleden
Ik ben toch langs de Nederlandse kant heen gereden, was te doen, maar veel klinkerfietspad. Bij Helenaveen belandde ik op een overhard weggetje langs het kanaal, was een schitterend stukje, maar wel onverhard en grove stenen. Op de boerderijcamping stond nog een Duitse ligfietser, maar die had al gezelschap en was niet zo spraakzaam. De baan was mooi, veel actie en nog steeds een breed veld van snelle en minder snelle fietsers. Allerlei talen gehoord. Mooie fietsen kunnen bekijken. Maar ik merkte al snel dat de hitte en zon me geen goed deed. Ik wilde en moest ook nog terugfietsen. Dat wel mooie tocht. Snel de grens over en daar door het glooiende land terug, de telefoon deed moeilijk en wilde de navigatie niet opstarten, hoogtes van ongeveer 100 meter, wel mooie verre uitzichten. Wassenberg leek me wel een mooi stadje, wat ik er van zag.
Veel verschillende fietsen, heel veel velomobielen. De langzamere velomobilsiten werden door de snelste ligfietsers nog voorbij gestoken, hoewel die 1 uurs race een ideaal rondje voor de VM leek. De ice trikes zagen er ook wel erg snel uit met die wielschijven enzo. Het werd voor mij een kort bezoekje maar wel weer leuk en ik heb twee halve dagen lekker gefietst. Was nog op tijd voor het avondeten thuis.
Veel verschillende fietsen, heel veel velomobielen. De langzamere velomobilsiten werden door de snelste ligfietsers nog voorbij gestoken, hoewel die 1 uurs race een ideaal rondje voor de VM leek. De ice trikes zagen er ook wel erg snel uit met die wielschijven enzo. Het werd voor mij een kort bezoekje maar wel weer leuk en ik heb twee halve dagen lekker gefietst. Was nog op tijd voor het avondeten thuis.