1 uur geleden
De comfort is vrij zwaar en zeker geen snelle fiets. Wel makkelijk opstappen, ongeveer eettafelstoel hoogte. Je kunt ook eerst met beide benen aan 1 kant gaan zitten en dan die ene over de framebuis zwaaien. M'n vrouw heeft er een tijdje 1 gehad maar echt blij werd ze er niet van. De Kettwiesel doet het beter wat dat betreft. Je kunt er inderdaad wel mee omkiepen, voorzichtig als je schuin over een drempel rijdt b.v. Voordeel is dat beide achterwielen aangedreven worden, hij heeft best veel grip.
Een Scorpion is een betere Trike, maar het kan zijn dat je langer moet revalideren voordat je erop kan, omdat je zoveel lager moet gaan zitten. Er zijn ook Plus stoeltjes voor de HP geloof ik die een stuk hoger zitten. Hoe en wat weet ik verder niet zo.
Een Scorpion is een betere Trike, maar het kan zijn dat je langer moet revalideren voordat je erop kan, omdat je zoveel lager moet gaan zitten. Er zijn ook Plus stoeltjes voor de HP geloof ik die een stuk hoger zitten. Hoe en wat weet ik verder niet zo.