Wat was het een geweldig weekend! Het hele evenement, de sfeer, de mensen, de fietsen, de camping, het circuit. Ik heb er intens van genoten.
Dat ik behoorlijk goede benen had dit weekend droeg daar wel aan bij
Vermogens getrapt die ik niet wist dat ik in me had (Ik begreep dat ik in de buurt van de waarden van de #3 van de wereld kwam
). Snelheden behaald die ik niet eerder behaalde (OK, de echte topsnelheid (77 km/u) was van de camping richting de baan een heuveltje af
) maar ook op de baan dik boven de 60 gekomen in de sprint. Mensen voorgebleven bij sommige onderdelen waar ik stiekem wel met bewondering naar opkijk (Ene Y. Sijbrandij bijvoorbeeld in het 1 uurs criterium....
). En ondanks dat ik in Groningen nauwelijks hoogtemeters tegenkom, kwam ik ook tijdens het klimcriterium dat bultje nog wel OK over (daar is ook de foto gemaakt, het was de enige race die ik zonder kap reed want einde middag op het heetst van de dag).
![[Afbeelding: Screenshot-2026-07-13-10-36-49.png]](https://i.postimg.cc/FHnCVGsy/Screenshot-2026-07-13-10-36-49.png)
Dank voor iedereen die erbij was en/of heeft bijgedragen!
Dat ik behoorlijk goede benen had dit weekend droeg daar wel aan bij
Vermogens getrapt die ik niet wist dat ik in me had (Ik begreep dat ik in de buurt van de waarden van de #3 van de wereld kwam
). Snelheden behaald die ik niet eerder behaalde (OK, de echte topsnelheid (77 km/u) was van de camping richting de baan een heuveltje af
) maar ook op de baan dik boven de 60 gekomen in de sprint. Mensen voorgebleven bij sommige onderdelen waar ik stiekem wel met bewondering naar opkijk (Ene Y. Sijbrandij bijvoorbeeld in het 1 uurs criterium....
). En ondanks dat ik in Groningen nauwelijks hoogtemeters tegenkom, kwam ik ook tijdens het klimcriterium dat bultje nog wel OK over (daar is ook de foto gemaakt, het was de enige race die ik zonder kap reed want einde middag op het heetst van de dag). ![[Afbeelding: Screenshot-2026-07-13-10-36-49.png]](https://i.postimg.cc/FHnCVGsy/Screenshot-2026-07-13-10-36-49.png)
Dank voor iedereen die erbij was en/of heeft bijgedragen!
Milan SL Mk3 #039 - RaptoBike lowracer - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt