(, 11:54 PM)Frutsel schreef: Mijn vrouw is in het bezit van een Scorpion of twee, en diverse zitjes. Dus als je een keer wilt kijken of het wat is, valt er wel wat te regelen
Dat is een fijn aanbod. Mocht het handig zijn dan stuur ik je een bericht. Ik zie in je profiel dat je niet echt om de hoek woont, dus geen idee of het handig is.
(2 uren geleden)Lig-hen schreef: ….Wat doe je dan in hemelsnaam ook op een zítfiets, je weet toch dat dat levensgevaarlijke omval-dingen zijn. En zat er wel een vlaggetje op?
Ja is natuurlijk vloeken hier, maar een zitfiets is voor sommige dingen best handig ;-) Ik was zelf het vlaggetje (ben nogal lang) maar dat hielp hier niet echt. Want ik was iemand aan het inhalen die onverwacht naar mijn kant uitweek. Daar kan geen vlaggetje tegenop.
(2 uren geleden)Lig-hen schreef: Ik ben 1.70 en koos destijds tussen een Gekko en Scorpion. De Gekko paste als een jasje, de Scorpion voelde een maatje te groot. Maar dit is natuurlijk persoonlijk.
Mocht je de e-Gekko willen proberen dan ben je welkom in z.o. Drenthe, maar dat ligt als ik het goed heb niet bij jou om de hoek.
Wat een fijne aanboden hier allemaal! Mocht ik toevallig in de buurt komen dan hou ik me aanbevolen. Maar idd niet om de hoek ;-)
(2 uren geleden)Lig-hen schreef: Beterschap gewenst!
Dankje!
NB Lijkt zo alsog ik in een uithoek woon, terwijl ik dacht toch redelijk centraal in Nederland te wonen ;-)
Stel die Scorpion is op maat te krijgen voor mij (zitbuis verlengen, verkoper gaf aan dat de buis niet was ingekort voor hem, als lang genoeg en ketting??) en de motor werkt prima en de accu ('s) zijn redelijk (iig zo dat het niet noodzakelijk is meteen nieuwe aan te schaffen). Hoe vinden jullie dan die prijs (998,-)? Misschien dat ik de verkoper vraag of hij het ziet zitten om het samen op maat proberen te krijgen (ik wil hoe dan ook een stuk kunnen fietsen voor een aanschaf).
Quest 631 - "Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd."

, je weet toch dat dat levensgevaarlijke omval-dingen zijn. En zat er wel een vlaggetje op?