35 minuten geleden
(, 09:58 PM)JanBurp schreef: Ik ben aan het revalidaren van een heupbreuk (gevallen van zitfiets :-( door een onhandige samenloop van omstandigheden). En ik kan natuurlijk niet wachten om weer lekker te (lig)fietsen. Maar voordat ik alles weer een beetje normaal kan ben ik nog wel even verder. Vandaag heb ik bij Park Hoge Veluwe een rondje gefietst op een Van Raam electrische driewieler en dat was heerlijk en smaakt naar meer. Ondanks dat zo'n fiets niet fijn zit, en wel érg veel ondersteuning heeft (voor nu best fijn trouwens), was het een heerlijke ervaring.
Ook ik ben aan het terugkomen van een hoop ellende (laatste 3,5 jaar)waardoor ik de trapper niet eens meer rond kreeg (Spierreuma/bijna dood door 70% ontsteking van het lichaam en al in het bloed aanwezig.Net daarvoor 2 keer geopereerd).
Inmiddels een poging gedaan om de 11 steden te fietsen maar na 141 km was het gedaan..teveel kramp in de bovenbenen. (3de keer op de racefiets of zo dit jaar).
Ik wil maar zeggen dat je het beter rustig aan kunt opbouwen,ook al zegt het hoofd anders.
Ik heb afgelopen winter een trike gekocht om in de herfst/winter ook wat meer te fietsen. Ik ben hem nu aan het opknappen; nieuw binnen banden,nieuwe buitenbanden,nieuwe spatborden,nieuwe lagers in de voorwielen.(waren niet eerder vervangen en dan komt daar best roest en veizigheid uit!)
Nu de rest nog bekijken en vervangen. Er zit elektrische ondersteuning op maar daar zit ook iets niet goed.
Kortom leuk projectje waar ik binnenkort wat foto`s van zal plaatsen