Yellowsubbie is ook weer thuis dus nu kan ik me geheel aansluiten bij Tim, wat een schitterend weekend, tikkie warm maar dat is altijd nog beter dan regenbuien en daardoor een onberekenbare baan. Dit smaakt naar meer, wellicht dat we (ondergetekende en mijn geliefde wereldkampioene ook aanwezig op dit forum
) volgend jaar afreizen naar de Jura. Gelukkig verschijnt het internationale toernooi in Rütenbrock ook alweer aan de horizon.
Wel spijtig dat de verwachte tweestrijd Matze - Julian door materiaalpech is beslist - en dan ook nog in het nadeel van de man die er na twee races ruim het beste voor stond. Er zijn natuurlijk meer pechgevallen te noemen (gelukkig slechts materiaalpech!), maar die waren minder tot totaal niet beslissend voor de titelstrijd in de grootste categorie. Mijn eigen matige materiaalkeus (toch dat bandentopic maar weer eens aandachtig lezen) voor de sprintrace heeft me vast wat plekken gekost, maar had dan wel weer het grappige neveneffect dat mijn gemiddelde in de twee-uurs race hoger was dan dat van mijn sprint. En ach, dat typeert mij wel weer aardig als renner
.
) volgend jaar afreizen naar de Jura. Gelukkig verschijnt het internationale toernooi in Rütenbrock ook alweer aan de horizon.Wel spijtig dat de verwachte tweestrijd Matze - Julian door materiaalpech is beslist - en dan ook nog in het nadeel van de man die er na twee races ruim het beste voor stond. Er zijn natuurlijk meer pechgevallen te noemen (gelukkig slechts materiaalpech!), maar die waren minder tot totaal niet beslissend voor de titelstrijd in de grootste categorie. Mijn eigen matige materiaalkeus (toch dat bandentopic maar weer eens aandachtig lezen) voor de sprintrace heeft me vast wat plekken gekost, maar had dan wel weer het grappige neveneffect dat mijn gemiddelde in de twee-uurs race hoger was dan dat van mijn sprint. En ach, dat typeert mij wel weer aardig als renner
.
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Airborne Manhattan Project - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje' - Milan SL2 'Yellow Submarine'