2 uren geleden
Ik had er laatst op vrijdagavond een in Kleef, waar me al 10 andere auto's zonder problemen voorbij kwamen, die het zeker 2 minuten continue volhield. Omdat het in een afdaling was zat ik ook wel aan de 50 maar dat was em niet hard genoeg ofzo. Meer gas geven vond ik gezien het rode verkeerslicht beneden op de kruising niet verstandig. Ook op de weg tussen Anholt en Gendringen heb ik heel vaak toeteraars, het fietspad is daar slecht, wordt zelfs voor gewaarschuwd. Dat zijn meestal Nederlanders,voor mij is dat op een langere rit vaak een stukje dat ik al bijna thuis ben. Op die 5 km heb ik er dan vaak meer dan in de 100 km daarvoor, bij wijze van.
Hier de situatie in Anholt, je kunt het onderbordje niet lezen, maar het uitroepteken is vanwege de slechte kwaliteit. Voor mij een signaal dat ik op de weg mag.
Ik heb een ook velomobiel rijdende vriend die forenst met zo'n Carver die max 80 kan en zich op bepaalde bruggen ook niet bepaald happy voelt in de drukte tussen de vrachtwagens die net wel harder gaan. Op de provinciale weg waarnaast ik naar m'n werk rijdt over het fietspad, daar rijdt vaak een dame met zo'n brommerauto met een hele file erachter. Ze gaat net iets harder als ik. Soms gaat het netjes, vaak wordt er gedrukt of niet geheel verantwoord ingehaald.
Hier de situatie in Anholt, je kunt het onderbordje niet lezen, maar het uitroepteken is vanwege de slechte kwaliteit. Voor mij een signaal dat ik op de weg mag.
Ik heb een ook velomobiel rijdende vriend die forenst met zo'n Carver die max 80 kan en zich op bepaalde bruggen ook niet bepaald happy voelt in de drukte tussen de vrachtwagens die net wel harder gaan. Op de provinciale weg waarnaast ik naar m'n werk rijdt over het fietspad, daar rijdt vaak een dame met zo'n brommerauto met een hele file erachter. Ze gaat net iets harder als ik. Soms gaat het netjes, vaak wordt er gedrukt of niet geheel verantwoord ingehaald.