1 uur geleden
(3 uren geleden)jacala schreef: Nogmaals bedankt voor alle reacties. Uiteraard zo veel mensen, zo veel wensen maar het is fijn om eens met jullie van gedachten te wisselen en wat bevestiging/aanvulling te ontvangen.
(14-Aug-2026, 11:31 PM)Bianca F schreef: Een Optima Stinger is vergelijkbaar, daarvan staat er momenteel een mooie te koop
Die had ik ook al gezien en op mijn lijstje gezetIk heb vorige week een halve dag gedacht "laat ik die kopen" maar na een nachtje slapen wegens de kleine wielen mentaal weer geparkeerd. Om eens wat mee te experimenteren zou het wel interessant zijn, ongeveer het tegenovergestelde van de Condor op allerlei vlakken. Als ik daar eens een paar maandjes mee fiets weet ik vast wel beter wat ik wil. Het gaat alleen een beetje tegen mijn natuur in om wat in huis te halen waarvan ik eigenlijk niet zeker weet of ik het wil. Misschien dat ik hem wel samen met een vriend koop die ook wel eens een ligger wil proberen.
Niet iets willen kopen waarvan je niet weet of het gaat bevallen snap ik wel ja.
Ik begrijp dat we praktisch bij elkaar om de hoek wonen. Als je een keer een hurricane (2*20) wil proberen (eventueel meerdere dagen) moet je maar een persoonlijk bericht sturen dan kunnen we vast wat regelen. Je bent wat langer dan ik maar dat komt vast goed.

Ik heb vorige week een halve dag gedacht "laat ik die kopen" maar na een nachtje slapen wegens de kleine wielen mentaal weer geparkeerd. Om eens wat mee te experimenteren zou het wel interessant zijn, ongeveer het tegenovergestelde van de Condor op allerlei vlakken. Als ik daar eens een paar maandjes mee fiets weet ik vast wel beter wat ik wil. Het gaat alleen een beetje tegen mijn natuur in om wat in huis te halen waarvan ik eigenlijk niet zeker weet of ik het wil. Misschien dat ik hem wel samen met een vriend koop die ook wel eens een ligger wil proberen.