Beide keren te snel genomen bochten. De 1e keer op het busstation Bataviawerf. Een flinke schuiver met veel krassen en een knikje in het zijspant.
De 2e keer in een S bocht van de rijbaan naar fietspad op. Naar rechts ging prima, maar een dalende verbinding tussen rijbaan en fietspad gaf extra vaart. Nog even opgevangen tot aan de bermrand en toen om. Daarbij een knik in de velg. Zelf een nieuwe velg gespaakt.
Daarna het negatief camber wat vergroot, de wielen aan de onderzijde nog verder naar buiten en de vering aangepast van zacht naar standaard.
De 2e keer in een S bocht van de rijbaan naar fietspad op. Naar rechts ging prima, maar een dalende verbinding tussen rijbaan en fietspad gaf extra vaart. Nog even opgevangen tot aan de bermrand en toen om. Daarbij een knik in de velg. Zelf een nieuwe velg gespaakt.
Daarna het negatief camber wat vergroot, de wielen aan de onderzijde nog verder naar buiten en de vering aangepast van zacht naar standaard.