28 minuten geleden
Ik was een beetje aan het denken. Al hoop ik persoonlijk voor Jan het beste, maar dat hoop ik ook voor Daniel, ICB en VM.nl. Jan zijn keuze om toen der tijd VM.nl af te storen en nu de andere 2 partijen. Heeft hij best wel een concurrerende markt gecreëerd. VM.nl bewees dat er productie kan zijn zonder Jan. En dan ook nog met concurrerende prijzen van Jan. Dit biedt hoop voor Ymte / Peter en Daniel Fenn.
En dan hebben we ook nog de WAW. Straks zijn er veel meer VM's uit andere stallen. Die concurreren met Jan zijn modellen. De Urban zal concurrentie hebben van de Quest /Strada 3 / Tuna / WAW. Misschien een Alpha 7 model? En dan hebben we de Race, ook daar heeft Daniel Fenn, vm.nl antwoord op. En tot op zekere hoogte is de Tuna ook een concurrent.
En dan hebben we ook nog de WAW. Straks zijn er veel meer VM's uit andere stallen. Die concurreren met Jan zijn modellen. De Urban zal concurrentie hebben van de Quest /Strada 3 / Tuna / WAW. Misschien een Alpha 7 model? En dan hebben we de Race, ook daar heeft Daniel Fenn, vm.nl antwoord op. En tot op zekere hoogte is de Tuna ook een concurrent.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.