(6 uren geleden)Niels van der Wal schreef: Ik wil geen montage op de Snoek. Waarschijnlijk is dit op de smurfenmuts/rolbar.
Dit is het meest kwetsbare punt bij omrollen (wat bij een botsing gebeurd en gebeurd is). Beelden van na de aanrijding ontbreken dan.
De montage van ligfietsWilsum is prachtig.
Ik denk dat ik mijn keuze heb kunnen maken en gemaakt heb.
Dank, lampje, van de Wal
Ben ik het niet helemaal mee eens maar het maakt eigenlijk niet uit waar je ze plaatst, zolang het er maar op zit.
Ik ben grote fan van het hotspot concept want ik krijg vaak naar m'n oren gegooid dat ik zo laag ben en niet gezien word. Nu heb ik een tegenargument van mijn koplamp zit even hoog of zelfs hoger dan de gemiddelde fiets met daarboven nog zelfs een camera!
Nu zat ik tijdens mijn aanrijding in de Velayo, wat bijna het formaat heeft van een kleine auto, maar al zou ik met een meer traditionele velo aangereden worden dan is er een grote kans dat m'n camera samen met de staart of neus in de prak ligt. Ik heb liever dat de hotspot eraf stuitert met een grotere kans dat de dashcam zelf intact blijft.
En ik vind het leuk om m'n fiets te personaliseren
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | Raptobike | Optima Baron (custom) | Quattrovelo 175