Volgens mij is de Canta zonder al te veel poespas mogelijk. Daar heb je dacht ik geen speciale mindervalide sticker/papier voor nodig, alleen de verzekering zou een dingetje kunnen zijn.
Met een brommerrijbewijs is bijna alles mogelijk. En heel duur is dat nou ook weer niet.
Heb je er al eens in gereden? Wat een rammelbak! Ik dacht dat het een Velotilt op steroids was maar wow wat een teleurstelling.. En inderdaad als je hem niet als mindervalide voertuig registreert dan mag je niet op het voet of fietspad.
Ook is het verzekeren een ding omdat het bedrijf failiet is en niemand wilt blijkbaar die verantwoordelijkheid.
Met een brommerrijbewijs is bijna alles mogelijk. En heel duur is dat nou ook weer niet.
(06-Sep-2026, 10:28 PM)Arend-Jan schreef: Ik heb weleens gedacht een 45 km/u Carver te kopen, totdat ik dus ontdekte dat ik dan overal tussen de autos in de file zou staan, en voor rode verkeerslichten, terwijl gewone fietsers er dan links en rechts langs komen.
Heb je er al eens in gereden? Wat een rammelbak! Ik dacht dat het een Velotilt op steroids was maar wow wat een teleurstelling.. En inderdaad als je hem niet als mindervalide voertuig registreert dan mag je niet op het voet of fietspad.
Ook is het verzekeren een ding omdat het bedrijf failiet is en niemand wilt blijkbaar die verantwoordelijkheid.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | Raptobike | Optima Baron (custom) | Quattrovelo 175