1 uur geleden
Uit wat ik op verschillende websites heb gelezen, valt de Canta in een grijs gebied van uitzonderingen. Het lijkt erop dat ik er legaal mee zou mogen rijden, maar ik vraag me af of, net als bij de illegale e-bikes met dikke banden, dit grijze gebied op een gegeven moment door nieuwe wetgeving zal worden aangepakt. Dan zou ik een Canta hebben die ineens een slechte inruilwaarde heeft en die ik niet kan gebruiken. Ik heb wel artritis, maar dat zou me niet beletten om in een gewone auto te rijden en hopelijk ook niet om te fietsen.
Ik overweeg serieuzer een elektrische Vespa of Yamaha bromfiets. Met een windscherm zou dat misschien wel volstaan. Niet ideaal om een trombone mee te vervoeren, maar dat geldt ook voor de WAW. Uiteindelijk zal ik misschien een auto moeten kopen, maar dat is nu nog niet binnen mijn budget. Ik moet nog veel meer lessen en ensembles dirigeren voordat ik genoeg inkomen heb om een auto te kunnen betalen.
Ik overweeg serieuzer een elektrische Vespa of Yamaha bromfiets. Met een windscherm zou dat misschien wel volstaan. Niet ideaal om een trombone mee te vervoeren, maar dat geldt ook voor de WAW. Uiteindelijk zal ik misschien een auto moeten kopen, maar dat is nu nog niet binnen mijn budget. Ik moet nog veel meer lessen en ensembles dirigeren voordat ik genoeg inkomen heb om een auto te kunnen betalen.