(7 uren geleden)Roepers schreef: Ik heb o.m. een Sinner Demon met een 16 inch voorwiel en een 20 inch achterwiel. Hij is bedoeld voor kleine mensen. Ik pas er net op met mijn 1 meter 77 (ik ben bijna te groot). Hij is niet te koop want ik gebruik hem in combinatie met mijn Daf. Hij steekt achterop de Daf nauwelijks uit. Het is een heel klein fietsje. En super wendbaar en stabiel. Klein maar fijn zal ik maar zeggen.
De Duisdorfer pakezel en een ligfiets als pakezel
Roepers, CC BY 4.0 <https://creativecommons.org/licenses/by/4.0>, via Wikimedia Commons
Groet,
Marco
Dag Marco,
Bedankt voor je berichtje! Wat een leuke foto, Haha!
Wat is een Daf? Ik ken dat alleen maar van de vrachtwagens ?
Goed om te weten dat deze fiets écht goed moet kunnen en wendbaar is enz!
Hartelijke groetjes,
Siska
(5 uren geleden)Josligfiets schreef: Ik heb ook een sinner 1620 gehad (1,70 met een bbl van 75 cm).
Ontzettend fijn fietsje om mee te beginnen.
Daarna een Nazca Paseo. Klein voorwiel, groot achterwiel, ingekorte neuspijp. Ik kan prima bij de grond. Nadeel: je kunt m niet meer zo makkelijk verkopen aan iemand die serieus langer is.
Dan heb je ook nog de Flevobike Greenmachine. Maat s zou jou kunnen passen (stoel kan naar voren en naar achteren). Zijn meestal niet voor 50 euro te koop.
Hallo Jos,
Bedankt voor het meedenken! Haha ja, het verkopen van een ingekorte fiets kan nog wel eens lastig worden idd. Maar wie weet is er wel een klein iemand zoals ik, die hem dan weer heel graag zal willen hebben. Iig weer nieuwe mogelijkheden!
Hartelijke groetjes,
Siska
(4 uren geleden)martinus schreef: Welkom Siska,begin met 'n vriendelijke,nette advertentie met 'n duidelijke uitleg over wat je zoekt en hoeveel je te besteden hebt.
Je weet nooit waarmee je naar huis komt.
Ben vandaag persoonlijk een derailleursteun op gaan halen en kwam uiteindelijk thuis met de steun èn een Flevoracer
Laat staan dat het een superleuke middag was.
Vriendelijke groet,Martinus
Dag Martinus,
Wat ontzettend leuk voor je, zeg!! Dat moet zeker een superleuke middag geweest zijn! En dan lekker je Flevoracer gaan in fietsen, geweldig zeg!!
Had jij ook een advertentie geplaatst? Via marktplaats of ligfiets.net?
Hartelijke groetjes,
Siska