(2 uren geleden)Wim -de roetsende schreef:(2 uren geleden)Tijanus schreef: Met starten in meerdere groepen kan dat natuurlijk ook verbeteren.(...)
In de praktijk bleek toen het merendeel van de deelnemers dezelfde route te rijden. Gewoon lekker ouderwets allemaal achter elkaar aan.
Vind ik persoonlijk ook de charme van een OBT. Meerdere routes hoeft voor mij zeker niet.
In principe ben ik het geheel met je eens Wim. Die absurde OBT-velomobielfile is zeker een van de grootste aantrekkingspunten van de OBT. Laat de meeste OBTs dat concept vooral vasthouden.
Echter kan ik het me voorstellen dat er hele mooie gebieden in Nederland zijn waar dat praktisch niet of nauwelijks uitvoerbaar is (hoogteverschil, kleine wegen, etc.). Om de formule eens in de zoveel jaar een beetje aan te passen zodat de OBT ook daar gehouden kan worden, vind ik niet verkeerd.
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Airborne Manhattan Project - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje' - Milan SL2 'Yellow Submarine'