Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Alpha 7
#24
Voor mij is de QV een veel te grote vm. Ik ben 1.76m en weeg 76kg. Ik verzuip echt in zo'n fiets. De Mango was al veel te groot voor mij. De DF is precies goed.

Er zijn nu een aantal rijders die hun QV weer ingeruild hebben voor een Quest, omdat de QV te langzaam zou zijn.
De DF is, voor zover ik van rijders heb gehoord, sneller dan de Quest.
Dus de DF moet dan sowieso ook sneller zijn dan een QV.

Volgens mij is Jupp een grote en sterke rijder, dan maakt het gewicht van de vm niet zoveel uit. Of in ieder geval iets minder.

Ik vind de DF van 25kg al zo ongelooflijk veel lichter dan de XS van 29.
Dus 10kg verschil zou ik extreem goed merken, bij iedere keer optrekken merk je dat. Niet op de vlakke weg, want ik heb met volledige kampeeruitrusting ook 50km/u gereden met de DF. Maar dan moet je niet om de 2km tot stilstand af moeten remmen en weer optrekken. Dan ga je echt kapot. Ik tenminste wel.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 22-May-2019, 09:52 PM
RE: Alpha 7 - door ErikvanD - 22-May-2019, 09:57 PM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 22-May-2019, 11:06 PM
RE: Alpha 7 - door GerDilven - 08-Aug-2022, 06:45 AM
RE: Alpha 7 - door Roepers - 23-May-2019, 07:05 AM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 23-May-2019, 10:37 AM
RE: Alpha 7 - door Johan. - 23-May-2019, 12:38 PM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 23-May-2019, 11:00 PM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 26-May-2019, 11:28 PM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 27-May-2019, 09:33 PM
RE: Alpha 7 - door ErikvanD - 27-May-2019, 09:38 PM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 27-May-2019, 10:29 PM
RE: Alpha 7 - door Roef Veerman - 27-May-2019, 11:18 PM
RE: Alpha 7 - door PietV* - 28-May-2019, 03:46 PM
RE: Alpha 7 - door ErikvanD - 28-May-2019, 07:34 AM
RE: Alpha 7 - door Roef Veerman - 28-May-2019, 09:06 AM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 04-Jun-2019, 07:18 PM
RE: Alpha 7 - door PietV* - 04-Jun-2019, 10:47 PM
RE: Alpha 7 - door pietandringa - 06-Jul-2019, 11:33 AM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 06-Jul-2019, 03:44 PM
RE: Alpha 7 - door pietandringa - 06-Jul-2019, 07:07 PM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 06-Jul-2019, 11:35 PM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 07-Jul-2019, 12:11 PM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 08-Jul-2019, 01:53 PM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 08-Jul-2019, 07:29 PM
RE: Alpha 7 - door PietV* - 08-Jul-2019, 09:52 PM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 08-Jul-2019, 11:01 PM
RE: Alpha 7 - door 365cycle - 05-Nov-2020, 10:27 PM
RE: Alpha 7 - door PietV* - 09-Jul-2019, 12:11 AM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 09-Jul-2019, 01:36 PM
RE: Alpha 7 - door pietandringa - 09-Jul-2019, 09:48 AM
RE: Alpha 7 - door PietV* - 09-Jul-2019, 05:41 PM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 09-Jul-2019, 08:19 PM
RE: Alpha 7 - door PietV* - 10-Jul-2019, 12:35 AM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 29-Sep-2019, 01:21 PM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 29-Sep-2019, 03:08 PM
RE: Alpha 7 - door WernerK - 14-Dec-2019, 03:56 PM
RE: Alpha 7 - door Fietsbennie - 15-Dec-2019, 07:36 PM
RE: Alpha 7 - door WernerK - 18-Jan-2020, 08:28 AM
RE: Alpha 7 - door Fietsbennie - 18-Jan-2020, 10:37 AM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 15-Dec-2019, 11:38 PM
RE: Alpha 7 - door Roepers - 18-Jan-2020, 08:49 AM
RE: Alpha 7 - door WernerK - 18-Jan-2020, 09:01 AM
RE: Alpha 7 - door Johan. - 18-Jan-2020, 09:11 AM
RE: Alpha 7 - door ErikvanD - 18-Jan-2020, 09:17 AM
RE: Alpha 7 - door Roepers - 18-Jan-2020, 09:19 AM
RE: Alpha 7 - door Johan. - 18-Jan-2020, 09:25 AM
RE: Alpha 7 - door Roepers - 18-Jan-2020, 09:31 AM
RE: Alpha 7 - door ErikvanD - 18-Jan-2020, 09:51 AM
RE: Alpha 7 - door jellebakker83 - 05-Nov-2020, 09:38 PM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 06-Nov-2020, 12:05 AM
RE: Alpha 7 - door 365cycle - 06-Nov-2020, 12:53 AM
RE: Alpha 7 - door jellebakker83 - 25-Feb-2021, 11:27 AM
RE: Alpha 7 - door 365cycle - 25-Feb-2021, 06:33 PM
RE: Alpha 7 - door Willeke_IGKT - 07-Aug-2022, 01:10 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Ik ben de laatste ti...datakneder — 03:13 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaa...Boyd Maduro — 02:49 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Prachtige fiets. Hee...Roepers — 02:11 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Gefeliciteerd, veel ...Willeke_IGKT — 01:43 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb een NOS fiets...GHOOGEN — 01:08 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Bij Rustbusters in V...GHOOGEN — 12:52 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
Een container frames...ZoefZoef — 11:23 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gisteren was het in ...Wim -de roetsende — 11:23 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
En als je dat gaat d...Arend-Jan — 10:45 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Met gas lassen is be...melle z — 10:40 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Ik wil gewoon staal/...Jeroen S — 10:18 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Maar advies blijft, ...melle z — 10:16 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Mijn vader heeft...Hardloper — 09:54 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de f...Wim -de roetsende — 09:27 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Mijn vader heeft e...Wim -de roetsende — 09:24 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Welk materiaal wil j...Hardloper — 09:07 AM
Banden, banden en nog eens banden
4000 vind ik nog...TimSch — 08:43 AM