58 minuten geleden
Lieve ligfietsers! Ik lees nu jullie berichten. Ik ben niet heel handig en bekend met zo'n forum, wel heel gezellig overigens, dus zie de berichten soms wat laat. Ik ben ook niet zo bekend met ligfietsen en alle soorten en maten die er bestaan maar ik leer steeds meer!
De ligfiets waar op gefietst gaat worden tijdens de shoot is een velomobiel met 3 wielen. Ze willen graag een rode dus als iemand die heeft en het is haalbaar qua afstand, willen ze graag dat je op je eigen velomobiel komt. Anders kunnen zij het transport regelen van de fiets of ze zorgen dat er daar 1 is. Heel goed om te weten dat het van groot belang is dat zo'n velomobiel op maat is. Ik denk dat productie hiervan op de hoogte is maar ga dit voor de zekerheid melden. Mochten er nog meer belangrijke zaken zijn die een leek als ik kan missen?
De reden dat ik vraag te mailen of bellen is dat ik zo een beetje overzicht houd en het voor mij makkelijker is zo in de gaten te houden wie interesse heeft voorgesteld te worden. Heeft dus niks met onzuivere koffie te maken
Maar ik deel met liefde wat extra info hier als dat prettiger is.
Het is een filmpje voor de Postcodeloterij en het idee achter de commercial is dat er achter iedere postcode een verhaal schuilt. Daarom wordt er uiteindelijk door het hele land gefilmd. Het wordt een dynamisch filmpje, waarin de verschillende scènes elkaar snel opvolgen. De ligfietser is één van die korte scènes. Op 15 oktober filmen we die in Tjalhuizum. In de scène zie je een man of vrouw op een rode velomobiel langskomen en die zegt alleen: ‘Hoi!’
Praktische info op een rij:
Shoot: 15 oktober
Tijd: nog niet bekend
Fee: €750
Inzet: TV, online & online stills, 1 maand in Nederland
Voor deze scene zoeken uiteindelijk één ligfietser, maar we mogen meerdere enthousiastelingen voorstellen. De regisseur legt uiteindelijk de puzzel en kijkt wie het beste in het geheel van het filmpje past en let daarbij ook op een leuke mix en diversiteit.
Om je voor te kunnen stellen heb ik vandaag nog wat recente foto's van je nodig en een kort filmpje waarin je jezelf even voorstelt. En leuk een foto/filmpje van je fiets of van jou op je fiets. Deze ontvang ik graag per mail of app. We doen morgen ons voorstel dus als je enthousiast bent heb ik de foto's en het filmpje echt vandaag nodig. Ik hoop genoeg info zo en een paar van jullie overtuigd te hebben. Het wordt een hele leuke dag!
Groet! Sanna | Mooi Weer Streetcasting ♡
De ligfiets waar op gefietst gaat worden tijdens de shoot is een velomobiel met 3 wielen. Ze willen graag een rode dus als iemand die heeft en het is haalbaar qua afstand, willen ze graag dat je op je eigen velomobiel komt. Anders kunnen zij het transport regelen van de fiets of ze zorgen dat er daar 1 is. Heel goed om te weten dat het van groot belang is dat zo'n velomobiel op maat is. Ik denk dat productie hiervan op de hoogte is maar ga dit voor de zekerheid melden. Mochten er nog meer belangrijke zaken zijn die een leek als ik kan missen?
De reden dat ik vraag te mailen of bellen is dat ik zo een beetje overzicht houd en het voor mij makkelijker is zo in de gaten te houden wie interesse heeft voorgesteld te worden. Heeft dus niks met onzuivere koffie te maken
Maar ik deel met liefde wat extra info hier als dat prettiger is. Het is een filmpje voor de Postcodeloterij en het idee achter de commercial is dat er achter iedere postcode een verhaal schuilt. Daarom wordt er uiteindelijk door het hele land gefilmd. Het wordt een dynamisch filmpje, waarin de verschillende scènes elkaar snel opvolgen. De ligfietser is één van die korte scènes. Op 15 oktober filmen we die in Tjalhuizum. In de scène zie je een man of vrouw op een rode velomobiel langskomen en die zegt alleen: ‘Hoi!’
Praktische info op een rij:
Shoot: 15 oktober
Tijd: nog niet bekend
Fee: €750
Inzet: TV, online & online stills, 1 maand in Nederland
Voor deze scene zoeken uiteindelijk één ligfietser, maar we mogen meerdere enthousiastelingen voorstellen. De regisseur legt uiteindelijk de puzzel en kijkt wie het beste in het geheel van het filmpje past en let daarbij ook op een leuke mix en diversiteit.
Om je voor te kunnen stellen heb ik vandaag nog wat recente foto's van je nodig en een kort filmpje waarin je jezelf even voorstelt. En leuk een foto/filmpje van je fiets of van jou op je fiets. Deze ontvang ik graag per mail of app. We doen morgen ons voorstel dus als je enthousiast bent heb ik de foto's en het filmpje echt vandaag nodig. Ik hoop genoeg info zo en een paar van jullie overtuigd te hebben. Het wordt een hele leuke dag!
Groet! Sanna | Mooi Weer Streetcasting ♡