Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M5 Speedliner te koop voor 50 euro
#14
(19-Aug-2019, 07:10 AM)Wim -de roetsende schreef: Een M5 Blue Glide bestaat bij mijn weten niet.

Zie hier: (bron: ligfiets.net)
De M5 26/20 is in 1997 unaniem gekozen tot Fiets van het Jaar. Nooit eerder heeft een ligfiets deze onderscheiding gekregen.


Vroeger model van deze fiets (nog met de rubberblok vering) is ook als Speedliner geproduceerd geweest, (zie aldaar) en deze worden nog wel eens verward met elkaar. De M5 kun je herkennen doordat er een ovaal koperen plaatje op de framebuis zit, met M5 erin gefreesd.

Ik denk dat ligfiets.net het onjuist heeft. Het is de Blue Glide van M5 en Speedliner. Dat beide merken Blue Glide in één adem worden genoemd heeft de maken met de licentie van M5 aan Speedliner voor de productie van de Blue Glide.

Zie bron: Fiets Awards        https://www.fietsawards.nl/uncategorized...p-een-rij/

Maar! M5 vermeld op z'n site dat de opvolger van de Blue Glide, de 26/20, alleen die met bovenstuur, ook die Fiets Award in 1997 heeft gewonnen. Reclame?
"De M5 26/20 (rechter foto) is in 1997 unaniem gekozen tot Fiets van het Jaar. Nooit eerder heeft een ligfiets deze onderscheiding gekregen.    http://www.m5-ligfietsen.com/site/NL/Mod...Bovenstuur
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
M5 Speedliner te koop voor 50 euro - door Roepers - 05-Aug-2019, 07:45 PM
RE: M5 Speedliner te koop voor 50 euro - door PietV* - 06-Aug-2019, 10:48 PM
RE: M5 Speedliner te koop voor 50 euro - door Roepers - 06-Aug-2019, 10:54 PM
RE: M5 Speedliner te koop voor 50 euro - door Roepers - 16-Aug-2019, 02:01 PM
RE: M5 Speedliner te koop voor 50 euro - door Roepers - 16-Aug-2019, 04:32 PM
RE: M5 Speedliner te koop voor 50 euro - door PietV* - 16-Aug-2019, 08:16 PM
RE: M5 Speedliner te koop voor 50 euro - door PietV* - 18-Aug-2019, 11:03 PM
RE: M5 Speedliner te koop voor 50 euro - door Roepers - 19-Aug-2019, 06:24 AM
RE: M5 Speedliner te koop voor 50 euro - door PietV* - 19-Aug-2019, 09:00 PM
RE: M5 Speedliner te koop voor 50 euro - door Roepers - 19-Aug-2019, 08:57 AM
RE: M5 Speedliner te koop voor 50 euro - door ErikvanD - 19-Aug-2019, 08:59 AM
RE: M5 Speedliner te koop voor 50 euro - door PietV* - 19-Aug-2019, 11:14 AM
RE: M5 Speedliner te koop voor 50 euro - door JaapLigger - 28-Apr-2020, 05:35 PM
RE: M5 Speedliner te koop voor 50 euro - door PietV* - 19-Aug-2019, 09:32 PM
RE: M5 Speedliner te koop voor 50 euro - door Roepers - 21-Aug-2019, 07:51 PM
RE: M5 Speedliner te koop voor 50 euro - door Roepers - 20-Nov-2019, 10:26 PM
RE: M5 Speedliner te koop voor 50 euro - door Roepers - 20-Nov-2019, 10:44 PM
RE: M5 Speedliner te koop voor 50 euro - door PietV* - 28-Apr-2020, 11:22 PM
RE: M5 Speedliner te koop voor 50 euro - door Roepers - 30-Apr-2020, 08:44 AM
RE: M5 Speedliner te koop voor 50 euro - door PietV* - 30-Apr-2020, 10:05 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM