Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Parijs Brest Parijs 2019
#12
Bij de McDonald zit bijna overal sucrose (suiker) in. Dat is fifty-fifty glucose/fructose. In de broodjes. sauzen, hamburgers etc. Ik maak ook lange tochten en eet weleens bij de Mac. Fructose is een matige "brandstof", dat eerst door de lever, met behulp van het enzym fructase, moet worden afgebroken en omgezet in glucose of levervet. Fructose is niets meer dan een smaakmaker en geen noodzakelijke voedingsstof. Winegums zijn voor mij uitermate smerig. Ik gebruik geen suikers tijdens lange ritten en drink uitsluitend water.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Parijs Brest Parijs 2019 - door Roef Veerman - 28-Jan-2019, 03:22 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Johan. - 28-Jan-2019, 07:12 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Wim -de roetsende - 28-Jan-2019, 07:37 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Roef Veerman - 28-Jan-2019, 07:51 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Ad Arts - 23-Aug-2019, 03:11 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door mwijns - 28-Jan-2019, 11:00 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Ad Arts - 28-Jan-2019, 11:07 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Roef Veerman - 23-Aug-2019, 03:18 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Cees van dijk - 23-Aug-2019, 06:24 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Wim -de roetsende - 23-Aug-2019, 07:39 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Cees van dijk - 23-Aug-2019, 08:17 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Wim -de roetsende - 23-Aug-2019, 09:45 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door PietV* - 23-Aug-2019, 08:35 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Cees van dijk - 23-Aug-2019, 08:41 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door PietV* - 23-Aug-2019, 11:17 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Hoekie - 24-Aug-2019, 12:31 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door GertBr - 23-Aug-2019, 09:13 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Wim -de roetsende - 24-Aug-2019, 02:10 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Roef Veerman - 25-Aug-2019, 07:16 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door PietV* - 25-Aug-2019, 08:19 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Fietsbennie - 25-Aug-2019, 08:28 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door PietV* - 25-Aug-2019, 08:59 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Bart Verbeek - 25-Aug-2019, 09:54 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Roef Veerman - 08-Sep-2019, 04:13 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door GertBr - 08-Sep-2019, 10:08 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Roepers - 09-Sep-2019, 11:49 AM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Johan. - 09-Sep-2019, 12:59 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door mwijns - 09-Sep-2019, 08:50 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM