Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Parijs Brest Parijs 2019
#13
Persoonlijk zou ik eerder voor eiwitten gaan in de vorm van whey. Dit gaat ook spierafbraak tegen.
Als je zoveel calorieën verband zoals roef dat gedaan heeft kom je met alleen water in en shock terecht. Maar die calorieën krijg je niet aangevuld met eten van de Mac.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Parijs Brest Parijs 2019 - door Roef Veerman - 28-Jan-2019, 03:22 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Johan. - 28-Jan-2019, 07:12 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Wim -de roetsende - 28-Jan-2019, 07:37 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Roef Veerman - 28-Jan-2019, 07:51 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Ad Arts - 23-Aug-2019, 03:11 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door mwijns - 28-Jan-2019, 11:00 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Ad Arts - 28-Jan-2019, 11:07 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Roef Veerman - 23-Aug-2019, 03:18 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Cees van dijk - 23-Aug-2019, 06:24 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Wim -de roetsende - 23-Aug-2019, 07:39 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Cees van dijk - 23-Aug-2019, 08:17 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Wim -de roetsende - 23-Aug-2019, 09:45 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door PietV* - 23-Aug-2019, 08:35 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Cees van dijk - 23-Aug-2019, 08:41 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door PietV* - 23-Aug-2019, 11:17 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Hoekie - 24-Aug-2019, 12:31 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door GertBr - 23-Aug-2019, 09:13 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Wim -de roetsende - 24-Aug-2019, 02:10 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Roef Veerman - 25-Aug-2019, 07:16 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door PietV* - 25-Aug-2019, 08:19 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Fietsbennie - 25-Aug-2019, 08:28 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door PietV* - 25-Aug-2019, 08:59 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Bart Verbeek - 25-Aug-2019, 09:54 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Roef Veerman - 08-Sep-2019, 04:13 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door GertBr - 08-Sep-2019, 10:08 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Roepers - 09-Sep-2019, 11:49 AM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Johan. - 09-Sep-2019, 12:59 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door mwijns - 09-Sep-2019, 08:50 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM