Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Parijs Brest Parijs 2019
#19
Ik heb de rit niet uitgereden vanwege mijn handen. Waarschijnlijk te veel moeten schakelen waardoor ik last heb gekregen van carpaal tunnel syndroom. Dit is te voorkomen door elleboog steunen en handschoenen. Die elleboogsteunen heb ik wel in Kanjer maar niet in de XS. Les voor de volgende keer. Verder was ik nog prima in orde en had ik de rit met vlag en wimpel kunnen uitrijden. Ik heb wel last gehad van een slaap tekort. Waardoor ik buiten de stempeltijd reed. Maar ik had nog ruim 28 uur over om de laatste 400 km af te leggen, dat was me zeker wel gelukt als ik geen last van mijn handen had gehad. Hierdoor durfde ik niet verder (aangezien ik bang was dat ik niet meer kon remmen uiteindelijk). Ik ga nog verslag schrijven, maar typen is nu lastig dus zal even moeten wachten.

Groeten Roef
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Parijs Brest Parijs 2019 - door Roef Veerman - 28-Jan-2019, 03:22 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Johan. - 28-Jan-2019, 07:12 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Wim -de roetsende - 28-Jan-2019, 07:37 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Roef Veerman - 28-Jan-2019, 07:51 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Ad Arts - 23-Aug-2019, 03:11 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door mwijns - 28-Jan-2019, 11:00 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Ad Arts - 28-Jan-2019, 11:07 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Roef Veerman - 23-Aug-2019, 03:18 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Cees van dijk - 23-Aug-2019, 06:24 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Wim -de roetsende - 23-Aug-2019, 07:39 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Cees van dijk - 23-Aug-2019, 08:17 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Wim -de roetsende - 23-Aug-2019, 09:45 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door PietV* - 23-Aug-2019, 08:35 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Cees van dijk - 23-Aug-2019, 08:41 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door PietV* - 23-Aug-2019, 11:17 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Hoekie - 24-Aug-2019, 12:31 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door GertBr - 23-Aug-2019, 09:13 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Wim -de roetsende - 24-Aug-2019, 02:10 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Roef Veerman - 25-Aug-2019, 07:16 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door PietV* - 25-Aug-2019, 08:19 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Fietsbennie - 25-Aug-2019, 08:28 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door PietV* - 25-Aug-2019, 08:59 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Bart Verbeek - 25-Aug-2019, 09:54 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Roef Veerman - 08-Sep-2019, 04:13 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door GertBr - 08-Sep-2019, 10:08 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Roepers - 09-Sep-2019, 11:49 AM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door Johan. - 09-Sep-2019, 12:59 PM
RE: Parijs Brest Parijs 2019 - door mwijns - 09-Sep-2019, 08:50 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM