Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HP Velotechnik Scorpion FS26
#36
Ik loop ook zo vaak mogelijk op deze minimalistische schoenen. Bevalt mij ook erg goed.

(11-Sep-2019, 09:02 AM)ErikvanD schreef: Ja, daar heb ik helaas wel nog steeds last van. Maar dat heb ik op al mijn fietsen, dus ook op mijn gewone fietsen. Heb intussen maatwerk zooltjes laten maken bij een podotherapeut omdat ik o.a. een wat doorgezakte voorvoet heb. Maar tot dusver helpen die niet echt.

Dit staat volgens mij (deels) los van cadans, doordat ik probeer soepel en vlot te trappen zonder te stoempen of teveel druk uit te oefenen, ontlast ik mijn voeten al zoveel mogelijk. Het probleem zit i.i.g. wel echt in mijn voeten en niet in mijn pedalen of schoenen. Wordt vervolgd dus...

Dit was trouwens je 1000e bericht  Big Grin  Tongue  Cool
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
HP Velotechnik Scorpion FS26 - door Frutsel - 04-Sep-2019, 07:55 PM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door Lopopodium - 04-Sep-2019, 09:08 PM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door Frutsel - 04-Sep-2019, 10:17 PM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door Fietsbennie - 04-Sep-2019, 10:11 PM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door ErikvanD - 04-Sep-2019, 10:24 PM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door Atrike - 05-Sep-2019, 11:09 AM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door Roepers - 06-Sep-2019, 06:55 PM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door Frutsel - 06-Sep-2019, 11:00 PM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door Frutsel - 07-Sep-2019, 12:43 PM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door Fietsbennie - 08-Sep-2019, 12:00 AM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door Bart Verbeek - 08-Sep-2019, 12:05 AM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door Frutsel - 08-Sep-2019, 11:54 AM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door Frutsel - 07-Sep-2019, 04:17 PM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door Bart Verbeek - 07-Sep-2019, 04:21 PM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door Hoekie - 07-Sep-2019, 06:42 PM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door ErikvanD - 07-Sep-2019, 09:47 PM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door Hoekie - 08-Sep-2019, 12:28 PM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door Frutsel - 08-Sep-2019, 01:20 PM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door Roef Veerman - 08-Sep-2019, 04:21 PM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door Fietsbennie - 09-Sep-2019, 07:13 AM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door PietV* - 09-Sep-2019, 09:34 AM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door Frutsel - 09-Sep-2019, 01:13 PM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door Johan. - 09-Sep-2019, 12:16 PM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door Fietsbennie - 09-Sep-2019, 03:35 PM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door PietV* - 09-Sep-2019, 08:34 PM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door GertBr - 09-Sep-2019, 10:44 PM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door Hoekie - 10-Sep-2019, 11:34 PM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door PietV* - 11-Sep-2019, 07:14 AM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door ErikvanD - 11-Sep-2019, 08:09 AM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door Fietsbennie - 11-Sep-2019, 08:34 AM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door ErikvanD - 11-Sep-2019, 09:02 AM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door PietV* - 13-Sep-2019, 09:01 AM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door Wim -de roetsende - 13-Sep-2019, 09:17 AM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door Fietsbennie - 13-Sep-2019, 05:54 PM
RE: HP Velotechnik Scorpion FS26 - door ErikvanD - 13-Sep-2019, 05:56 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
.. het echt lekker w...datakneder — 12:29 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg be...EnriceV82 — 12:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Als je lang bent, zo...Lopopodium — 11:52 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraar...EnriceV82 — 11:03 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraard ...Lopopodium — 10:55 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Welkom op het forum!...Roepers — 09:42 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb hier in de sc...datakneder — 09:26 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Hoi beste ligfietser...EnriceV82 — 09:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM