21-Sep-2019, 04:15 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-Sep-2019, 11:34 PM door Martinius Berg.
Edit Reason: geen
)
De nieuwe Quest 3.0
De trend met het bouwen van een velomobiel is dat het totale gewicht naar beneden gaat en dat is erg goed als de zekerheid en kvaliteiten er in blijven. Wat word het gewicht van deze carbon velomobiel , misschien 28-30 kg ? Wordt deze velomobiel getest eerst in een windtunnel voor dat het wordt geproduseerd ? Altijd eerst even goed zelf testen voor dat je deze dure uitgave doet? Ik heb begrepen dat de basis verkoop prijs is ongeveer 8000 Euro ?
Met het rijden met een Quest 3.0 in Noorwegen waar ik woon geeft verschillende mogelijkheden en opties! Een land met berg/dalen wegen komt de eerste vraag wat voor type versnellingen en verhoudingen is het beste ? En dan heb je de conditie van de berijder en verlangt het een hulpmotor met meer gewicht misschien ?
Fijn als jullie een antwoord kunnen geven aan mijn gedachten ?
Prettig weekend Martinius.
De trend met het bouwen van een velomobiel is dat het totale gewicht naar beneden gaat en dat is erg goed als de zekerheid en kvaliteiten er in blijven. Wat word het gewicht van deze carbon velomobiel , misschien 28-30 kg ? Wordt deze velomobiel getest eerst in een windtunnel voor dat het wordt geproduseerd ? Altijd eerst even goed zelf testen voor dat je deze dure uitgave doet? Ik heb begrepen dat de basis verkoop prijs is ongeveer 8000 Euro ?
Met het rijden met een Quest 3.0 in Noorwegen waar ik woon geeft verschillende mogelijkheden en opties! Een land met berg/dalen wegen komt de eerste vraag wat voor type versnellingen en verhoudingen is het beste ? En dan heb je de conditie van de berijder en verlangt het een hulpmotor met meer gewicht misschien ?
Fijn als jullie een antwoord kunnen geven aan mijn gedachten ?
Prettig weekend Martinius.