Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Alpha 7
#40
(18-Jan-2020, 08:49 AM)Roepers schreef: Intercitybike heeft maar 1 model: De Df. De Alpha7 is het volgende model van Df ontwerper Daniël Fenn. Intercitybike bouwt hem dus niet. De DF hoort bij de duurdere modellen onder de velomobielen, al is de Alpha nog duurder. Vermoedelijk zal die hogere prijs aspirantkopers voor de Df er niet van weerhouden om te kiezen voor de Alpha 7, want die fiets is de nieuwe state of the art. Wat is dan de toekomst van Intercitybike?
Daar klopt het niet helemaal, of helemaal niet wat jij beweerd. Ze hebben de DF, DFxl en de vierwieler die in April in Germersheim voorgesteld wordt.
Ook behoort het niet tot de duurste modellen, de Milan, Alpha en de quatrovelo zijn duurder. De DF is een zeer robuste fiets, ik neem er zeker ook weer een (is al in bestelling). Ik denk ook(heb daar al iets gehoord) dat de df nog iets aangepast wordt (Wielkasten) dus die zullen zeker nog veel verkocht worden.
Sinds 2014 al 500 dus slecht zijn die niet.
Maar nu weer verder met de Alpha:-)
Daniel heeft ervoor gekozen dat deze bij velomobiel.nl verkocht wordt, is zijn keuze.

Groeten
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 22-May-2019, 09:52 PM
RE: Alpha 7 - door ErikvanD - 22-May-2019, 09:57 PM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 22-May-2019, 11:06 PM
RE: Alpha 7 - door GerDilven - 08-Aug-2022, 06:45 AM
RE: Alpha 7 - door Roepers - 23-May-2019, 07:05 AM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 23-May-2019, 10:37 AM
RE: Alpha 7 - door Johan. - 23-May-2019, 12:38 PM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 23-May-2019, 11:00 PM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 26-May-2019, 11:28 PM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 27-May-2019, 09:33 PM
RE: Alpha 7 - door ErikvanD - 27-May-2019, 09:38 PM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 27-May-2019, 10:29 PM
RE: Alpha 7 - door Roef Veerman - 27-May-2019, 11:18 PM
RE: Alpha 7 - door PietV* - 28-May-2019, 03:46 PM
RE: Alpha 7 - door ErikvanD - 28-May-2019, 07:34 AM
RE: Alpha 7 - door Roef Veerman - 28-May-2019, 09:06 AM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 04-Jun-2019, 07:18 PM
RE: Alpha 7 - door PietV* - 04-Jun-2019, 10:47 PM
RE: Alpha 7 - door pietandringa - 06-Jul-2019, 11:33 AM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 06-Jul-2019, 03:44 PM
RE: Alpha 7 - door pietandringa - 06-Jul-2019, 07:07 PM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 06-Jul-2019, 11:35 PM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 07-Jul-2019, 12:11 PM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 08-Jul-2019, 01:53 PM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 08-Jul-2019, 07:29 PM
RE: Alpha 7 - door PietV* - 08-Jul-2019, 09:52 PM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 08-Jul-2019, 11:01 PM
RE: Alpha 7 - door 365cycle - 05-Nov-2020, 10:27 PM
RE: Alpha 7 - door PietV* - 09-Jul-2019, 12:11 AM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 09-Jul-2019, 01:36 PM
RE: Alpha 7 - door pietandringa - 09-Jul-2019, 09:48 AM
RE: Alpha 7 - door PietV* - 09-Jul-2019, 05:41 PM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 09-Jul-2019, 08:19 PM
RE: Alpha 7 - door PietV* - 10-Jul-2019, 12:35 AM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 29-Sep-2019, 01:21 PM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 29-Sep-2019, 03:08 PM
RE: Alpha 7 - door WernerK - 14-Dec-2019, 03:56 PM
RE: Alpha 7 - door Fietsbennie - 15-Dec-2019, 07:36 PM
RE: Alpha 7 - door WernerK - 18-Jan-2020, 08:28 AM
RE: Alpha 7 - door Fietsbennie - 18-Jan-2020, 10:37 AM
RE: Alpha 7 - door Wim -de roetsende - 15-Dec-2019, 11:38 PM
RE: Alpha 7 - door Roepers - 18-Jan-2020, 08:49 AM
RE: Alpha 7 - door WernerK - 18-Jan-2020, 09:01 AM
RE: Alpha 7 - door Johan. - 18-Jan-2020, 09:11 AM
RE: Alpha 7 - door ErikvanD - 18-Jan-2020, 09:17 AM
RE: Alpha 7 - door Roepers - 18-Jan-2020, 09:19 AM
RE: Alpha 7 - door Johan. - 18-Jan-2020, 09:25 AM
RE: Alpha 7 - door Roepers - 18-Jan-2020, 09:31 AM
RE: Alpha 7 - door ErikvanD - 18-Jan-2020, 09:51 AM
RE: Alpha 7 - door jellebakker83 - 05-Nov-2020, 09:38 PM
RE: Alpha 7 - door Hoekie - 06-Nov-2020, 12:05 AM
RE: Alpha 7 - door 365cycle - 06-Nov-2020, 12:53 AM
RE: Alpha 7 - door jellebakker83 - 25-Feb-2021, 11:27 AM
RE: Alpha 7 - door 365cycle - 25-Feb-2021, 06:33 PM
RE: Alpha 7 - door Willeke_IGKT - 07-Aug-2022, 01:10 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Ik ben de laatste ti...datakneder — 03:13 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaa...Boyd Maduro — 02:49 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Prachtige fiets. Hee...Roepers — 02:11 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Gefeliciteerd, veel ...Willeke_IGKT — 01:43 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb een NOS fiets...GHOOGEN — 01:08 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Bij Rustbusters in V...GHOOGEN — 12:52 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
Een container frames...ZoefZoef — 11:23 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gisteren was het in ...Wim -de roetsende — 11:23 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
En als je dat gaat d...Arend-Jan — 10:45 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Met gas lassen is be...melle z — 10:40 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Ik wil gewoon staal/...Jeroen S — 10:18 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Maar advies blijft, ...melle z — 10:16 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Mijn vader heeft...Hardloper — 09:54 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de f...Wim -de roetsende — 09:27 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Mijn vader heeft e...Wim -de roetsende — 09:24 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Welk materiaal wil j...Hardloper — 09:07 AM
Banden, banden en nog eens banden
4000 vind ik nog...TimSch — 08:43 AM